۱۳۹۲/۰۵/۱۴

"فقط ما باشیم"!

 طمعِ  بودن بر سریر قدرت آنچنان ولوله‌ای به جانِ  هزار و اندی نفر انداخته است که از ابتدای این انقلاب تا به امروز به هیچ قیمت حاضر به ترک آن نیستند. آنها به هر قیمتی حاضر به قبول هر مقام و پستی هستند و برایشان فرقی‌ نمی‌کند که نعلین "آقا" را جفت کنند، یا اینکه وزیر و نماینده مجلس باشند.

شعار آنها این است: "فقط ما باشیم"! حالا هر جا که شد اشکالی ندارد. اگر قبلا مردِ  قدرتمند رژیم بوده و حالا آفتابه‌دار نظام شده، برایش تفاوتی ندارد و با گفتن این حرف که "به نظام خدمت می‌کنم" خودش را توجیه می‌کند. در این رژیم بی‌آبرویی معنایی ندارد. فقط همان که بند نافشان به "دربار ولایت" وصل و راه چپاول و غارت باز باشد، کافیست.

شاید تعدادی انگشت‌شمار از این افراد، در زمانی‌ که بر سر قدرت بودند، راه خودشان را از آدمخواران جدا کردند، ولی‌ باقی‌ آنها کماکان در این دایره منحوس در حال چرخش و جابجا شدن هستند، یا در بیرون از این دایره در انتظار فرصتِ دوباره برای وارد شدن به آن لحظه شماری می‌کنند. پرونده‌های ننگین و سنگینِ  این جنایتکاران مانعی برای عروج آنها به مقام‌های بالاتر نیست و بر عکس هر چه جرم آنها بیشتر باشد، ارج و قرب آنها نیز بیشتر است.

فراموشکاری و رخوتِ  بخش عظیمی‌ از ملت ایران در رابطه با جنایات این درندگان و تبهکاران، برگ برندهِ  آنان است. تجربه به کرات ثابت کرده است که هر زمان با سمبه پر زور در مقابل این نظام ایستادگی کردیم، رژیم عقب نشینی کرده است. این مسئله در مورد مقابلهِ  دولتهای خارجی‌ با رژیم هم صدق کرده است و نمونه‌هایی‌ از آن را از سر گذرانده‌ایم که متأسفانه تداوم نداشته و فقط به منزله یک ترمز موقت برای حکومت بوده است.  نجاتِ  ملتِ  ایران از راه اپوزیسیونِ  درگیر با خود و طرفدارانش نمی‌گذرد و تا زمانی که مردم ایران اراده نکنند و بپا نخیزند، در بر همین پاشنه خواهد چرخید.

۸ نظر:

  1. با نظر شما مخالفم، همانطور که شهید مظلوم آیت الله بهشتی فرمودند: "ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت"... ضمنا انقدر مردم را ترغیب به شورش و "بلند شدن" نکنید که تجربه نشان داده ملت ایران هر وقت بپا خاسته اند، جز اینکه بدترش کنند و گند بزنند به هر چه بوده، کار دیگری نکرده اند. و من الله توقیف.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیگ لاگ جان، پس جمله رو باید اینجوری درست کنیم : "ملت، آسوده بخوابید که دیگران بیدارند!" چون بجای شما میخورند و نفس میکشند و فکر میکنند :))

      حذف
  2. اوووه، آینه جان شما توقعتان از ما ملت زیاد است! الان به ما ملت بگویند برنج کیلوی 500 تومن ارزان شد، تا آخر سال شکرگزار می مانیم! طرف در ایام انتخابات شخصا به خود من می گفت: روحانی بیاد، این ذلار لعنتی پونصد تومن هم بکشه پایین باز جای شکرش باقیه!"... خب ملتی که همه اش جای شکر و شکرگزاریشون باقی است، همان بلند نشوند بهتر است!
    طرف قبل از اعزام بچه ها به برود پیک و جوانمرگ شدنشان، دربدر دنبال منابع مالی بوده، بعد که بچه ها در کوهستان آواره و ناپدید می شوند، در میاورد "60 هزار دلار" خرج امداد و نجات می کند! همچین ملتی، همچین خادمینی هم می خواهد: بیله دیگ بیله چغندر!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیگ لاگ جان،آیا ما ملتی مسخ شده هستیم؟
      برای بدست آوردن تجربه و یادگیری به چه چیزی نیاز داریم؟ به زمان؟ به تعلیم و تربیت؟ به فرهنگ سازی؟
      چرا از تجارب جوامع پیشرفته استفاده نمیکنیم؟ چه چیزی سد راه ما است؟

      حذف
  3. این نوشته ها نوعی خیانت به این کشور و آب و خاک است اصولا سرباز خارجی که در کوله پشتی خود دمکراسی برای ما نمی آورد بعد هم که خارجی که دلش به حال ما نسوخته از آن گذشته اگر حقوق بشر کردنشان درست است چطور مادر حسن نصرالله سکته کرد این حقوق بشر آخ نگفت ها؟ این می شود که ما همه باید عقلانیت پیشه کنیم و در انتخابات شرکت کنیم و از تندروی خودداری کنیم چون تندروی آب در آسیاب تندروها هست و ما باید از خاتمی حمایت کنیم تا به آرامی کشور را سر و سامان دهد حال خود پوفیوزش نمیتونه پاشو بزاره مجلس قضیه ای است جدا

    آقا جان این سایت آماده نشد؟ آقا میرور با شما هستم. یک اطلاعاتی چیزی آخه قربان شما. چطورید بیگی جان. خوبید؟ هنوز امکان آمدن به این طرف آب را پیدا نکردی؟
    deliverance

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. deliverance جان، همین دیروز از آپلاس گرامی یک ایمیل گرفتم که در پی‌ پرسش من، توضیحاتی‌ در باره چگونگی‌ کارِ سایت داده است، مطمئن باشید که فراموش نشده است و شدیدا به دنبالش هستم ، آپلاس جان می‌گوید که چون باید همه جوانب کار را در نظر بگیرد و پایه ریزی سایت باید از "الف" تا "ی" بطور کامل انجام بگیرد در نتیجه کمی‌ زمان میبرد، ما نباید عجله بکنیم، اگر خودمان هم نتوانستیم این سایت را ببینیم شاید نوه‌ نتیجه‌‌هایمان آنرا دیدند :))
      اما از شوخی‌ گذشته از خدایان عمر نوح طلب بفرمایید :))

      حذف
    2. شرکت در انتخابات؟ حمایت از خاتمی و رفتنش به مجلس؟ دلیورنس عزیز خودتون هستین یا...؟

      حذف
  4. هم بیگ‌لاگ عزیز و هم میرور گرامی اصل مطلب رو گفتن. نمی‌دونم تابحال گیر ایرانی‌جماعتی افتادین که احترام گذاشتن بهشون نتیجه معکوس داده و طرف همچین بدبرخورد کرده که بهتون ثابت شده برای اون جماعت تحقیر و توهین سزاوارتر هست؟ برای من که خیلی پیش اومده. همیشه پیش خودم گفتم سواران حکومتی هم اینجور ملت رو دیدن که ترجیح دادن سوار باشن تا همراه و غم‌خوار.
    واقعیتش حقیقت تلخی هست و به مذاق خیلی‌ها شاید خوش نیاد، ولی بخش اعظم این ملت هنوز معنی احترام و آزادی و دمکراسی رو نفهمیدن که بخوان از کسی درخواستش کنن. خوب تا وقتی باشن کسانی که سواری بدن، سواری‌گیرها هم خواهند بود.

    ولی اینکه چرا مردم اینطور شدن برای من هم خیلی عجیب هست. چون گشتن در اخبار دنیا نشون می‌ده که بی‌خیالتر و آرومتر از ایرانی وجود نداره. کم‌کم دارم به این نتیجه می‌رسم که واقعاً دارن مردم‌ ایران رو چیزخور می‌کنن و شاید با دوا و مواد شیمیایی اینکار رو می‌کنن.

    پاسخحذف