۱۳۹۲/۰۷/۲۴

سایت "میهن جوان" بزودی گشایش می‌یابد

با درود فراوان به دوستان و یاران آزاده.
به اطلاع می‌‌رسانیم که تا دو هفته دیگر وبسایت اجتماعی و اشتراک لینک "میهن جوان" گشایش می‌یابد. صفحه فیس‌بوک این وبسایت هم اینک آماده و در دسترس است. آدرس صفحه فیس‌بوک و صفحه آغاز شمارش معکوس وبسایت "میهن جوان" را در اینجا برای شما می‌گذاریم. اطلاعات و اخبار تازه‌تر در این رابطه بطور پیوسته در همین محل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
https://www.facebook.com/mihan.javan
-------
www.mihanjavan.com



 


۲۱ نظر:

  1. متن زیر در صفحه فیسبوک میهن جوان درج شده است، برای تسهیل کار و اطلاع دوستان در اینجا قرار می‌‌دهم
    --------------------------------
    میهن جوان با استفاده از فریم ورک کاملا امنیتی با سرعت و پشتیبانی شبانه روز در حال تکمیل است سعی خواهیم کرد با ایجاد امکانات خاص مکانی فراهم نماییم تا وبلاگ نویسان ، گزارشگران، کنشگران اجتماعی، سیاسی و همچنین تمامی شهروندانی که در زمینه اطلاع رسانی رخدادهای ایران و جهان فعال هستند در آزادی کامل به فعالیت بپردازند.

    میهن جوان وابسته به هیچ گروه وسازمان و حزب سیاسی نیست، و کاملا آزاد با پشتیبانی مالی شخصی راه اندازی شده است.

    شبکه اجتماعی میهن جوان با امکانات و استانداردهای مخصوص در این زمینه تهیه شده تا کاربران هرچه بهتر از نوشتار و خبرهای ارسال شده توسط دوستان خود در صفحه کاربری و پوشش زنده مطلع شوند،قابلیت‌های جدیدی با هدف ارتباط بهتر کاربران و گردش خبرها و لینکهای داغ روز ایجاد شده است.

    هدف میهن جوان با ایجاد سیستم لینکهای داغ و شبکه اجتماعی مخصوص گردش لینک‌ها بدنبال ایجاد محیطی دوستانه و حرفه‌ای است که تمامی کاربران در آزادی کامل با رعایت اخلاق خبرنگاری و گزارشگری و وبلاگ نویسی بتوانند رویدادهای میهن مان را منعکس کنند.
    میهن جوان کوشش خواهد نمود بهترین و مناسب‌ترین امکانات لازم برای کاربران و درج خبر و همچنین نمایش در صفحه لینک داغ را مهیا کند.
    کاربران با کسب امتیازات لازم از لینک‌های ارسالی، دیدگاه‌ها و همچنین موضوع داغ ایجاد شده رنگ مخصوص کاربری دریافت خواهند کرد. فعالیت در میهن جوان بدون احتساب انرژی خواهد بود.
    شخصیت‌های معروف فرهنگی و هنری و سیاسی همچنین سازمان‌ها و ارگانها به صورت رایگان بعد از تائید میهن جوان برگه (پیج) مخصوص فعالیت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
    نسخه بتا (اولیه) میهن جوان بزودی رونمایی خواهد شد و به مرور در مدت زمان معین تکمیل خواهد شد. در آینده‌ای نزدیک بعد از افتتاح نسخه بتا میهن جوان منتظر نظرات سازنده یکایک کاربران و هم میهنان خواهیم بود.

    فاز سوم پروژه میهن جوان بعد از تکمیل قسمتهای لینک داغ و شبکه اجتماعی ارتباط صوتی با شنودگان خواهد بود، این بخش در آینده به تفصیل شرح داده خواهد شد.

    لطفا آدرس فیسبوک میهن جوان را به دوستان خود ارسال نمائید. و خبرهای تکمیلی را از فیسبوک میهن جوان و بعد از افتتاح از وبلاگ دنبال کنید.

    پاسخحذف
  2. "میهن جوان وابسته به هیچ گروه وسازمان و حزب سیاسی نیست"
    من کمی صبر میکنم تا صحت این گفته برایم محقق شود.
    ---------------------
    امیدوارم سایت خوب و مناسبی از کار دربیاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از شما و ما هم امیدواریم ،،،

      حذف
  3. پیشاپیش به دوستان و دست اندرکاران احداث این سایت "وزین" و "پر مخاطب"، خسته نباشید عرض می کنم و دستشان را می فشارم. امیدوارم با خِرد جمعی ، بشود آن فضا را به مکانی برای تاثیرگذاری موثر و مثبت برا افکار و اذهان جوانان و پیران میهنمان تبدیل کرد...
    ضمنا هر کی در کامنتها فحش بده مال باند مقابله.

    پاسخحذف
  4. سلام تبریک میگم به امید موفقیت این سایت
    ساسا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام ساسا جان و ممنون از لطفت ،،،

      حذف
  5. خرافه
    تبریک و خسته نباشید که حاصل زحمات تان گل داد و به شکوفه نشست . امیدوارم که تک تک افراد از هر رنگ و بو و نژاد دست هم را بگیرم و با تجربه های اندوخته در گذشته به پربارتر شدن سایت بکوشیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود به خرافه عزیز و سپاس ،،،

      حذف
  6. بر این مژده گر جان فشانم رواست! خسته نباشید جمیعا.

    رویا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام و درود به رویا خانم گًل و سپاس فراوان

      حذف
  7. دیروز در مورد سایت جدید دو تا سئوال پرسیدم که نشون داده نشده. به نظر باز نوشتن نظر توی وبلاگ سخت شده و باید از کلی فیلتر بگذره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. freevoice عزیز، متأسفانه نظری از شما ثبت نشده بود، لطف کنید و یکبار دیگر امتحان بکنید ، با سپاس

      حذف
  8. اول از همه مجدد بگم که ممنون از همه عزیزانی که زحمت کشیدن و می‌کشن و تونستن سایت جدید رو راه بندازن. واقعاً می‌تونه کمک خوبی باشه. سوای دلایل روشنفکری و البته بیشتر روشنفکری‌نما، دوری از جمع قدیمی خسته‌کننده شده بود.


    بماند برام دو تا سئوال هم پیش اومده که مجدد می‌پرسم. به بیگ‌لاگ عزیز هم بگم که فحش نمی‌دم و فقط غر می‌زنم.

    اولی این هست که به نظرتون اسم سایت جدید کمی محدود و یا حتی نادرست نیست؟ منظورم از محدود این مورد هست که آیا باید فقط تیپ جوون وارد سایت بشن و پیرمردها غرغرویی مثل من کنارنشین بشن؟
    حالت دوم منظورم هم از نادرست بودن، از جنبه قدمت می‌تونه باشه. یعنی چه قدمت خود میهن عزیزمون ایران و چه قدمت دمکراسی‌خواهی توی ایران کم نیست. اولی که باستانی هست و دومی حداقل دو قرنی عمر داره. شاید از این نگاه عنوان "جوان" بیشتر بدرد کشورهایی مثل امارات و قطر و مشابه می‌خوره.

    البته سئوال دوم هم این هست که آیا دلیل خاصی برای انتخاب روز نهم آبان بعنوان روز افتتاح سایت هست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. freevoice جان، با درود و سپاس بخاطر لطف شما
      باور کنید برای انتخاب نامِ سایت چند هفته تلاش و پیگیری شد، آنهم به توسط چند نفر، دست روی هر نام مناسبی که میگذاشتیم قبلاً ثبت شده بود، تصمیم نداشتیم از اسامی انقلابی‌ و چریکی استفاده بشود و یا نامهایی که نشان از یک ایدئولوژی و خط و خطوطِ سیاسی داشته باشد، به همین سبب در انتها به این نام(میهن جوان) رسیدیم که در پست بعدی به سابقه آن اشاره شده است، اگر بگوئیم که ده‌ها نام را امتحان کردیم باید باور کنید، در حقیقت هیچ منظور خاصی‌ در این نامگذاری نبوده است فقط سالمندانِ ما باید احساس جوانی‌ بکنند و از این اسم لذت ببرند :)))
      در رابطه با سوال دوم شما باید گفت که این مسئله را منهم محاسبه نکرده بودم و فکر می‌کنم که اتفاقی باشد، در حقیقت چندین بار افتتاح سایت به دلایل مختلف فنی‌ به تعویق افتاد و از طرف دیگر قرار نیست که این سایت سمت و سوی خاصی‌ داشته باشد و این را در اعلامیه‌های بعدی و یا در روز افتتاح سایت اعلام می‌‌کنیم ،
      امیدوارم که پاسخ شما را داده باشم ، با بهروزی برای شما و سپاس فراوان ،،،،

      حذف
    2. با درود
      freevoice عزیز... همانطور که میرور گرامی به شما توضیح دادن در رابطه با انتخاب نام شاید نزدیک به ٦٠ تا ٧٠ اسم بررسی شد برخی از نامها مشکل تایپ حروف صدا دار رو داشتن، و بعضی ها هم با تغییر یک کلمه معنای اون به عناوینی دیگر منتهی میشد، در آخر با بررسی به این نتیجه رسیدیم این عنوان رو انتخاب کنیم، منظور از میهن جوان میهنه جوان و یا کشوریکه جدیدا بوجود آمده نیست، اما در مورد اینکه پرسیدین که روز افتتاح میهن جوان آیا ربط به مصادف خاص اون روز داره ؟ باید بگم که نظر ما بر این بود که روز گشایش رو با تأخیر زیادی که اتفاق افتاد روز جشن آبانگان قرار دادیم که مصادف است با Nov 1, 2013 ....

      با سپاس نیما آرین (Aplus)

      حذف
  9. ممنون از هر دو عزیزان Mirror و Aplus که با حوصله جواب سئوالها رو دادین. راستش گفتم تا همین اولش هست در مورد اسم بپرسم که فعلاً تنها چیزی هست که از سایت جدید مشخص شده. راستش دروغ چرا، کنجکاوی در مورد اسم به نظرم یه مسئله جنبی هست و اصل کار محیط و شرایط اداره خود سایت هست که امیدوارم حتی خیلی بهتر و دمکرات‌تر از آزادگی هم باشه. اونجوری دیگه دلیل انتخاب اسم خیلی مهم نیست.

    برای روز افتتاح هم خوبه که یه مراسم ایرانی رو انتخاب کردین و برای همین جای تشکر داره. هر چی باشه سایت متعلق به ایرانی‌ها هست و خوبه که شروعش هم ایرانی شده.

    پاسخحذف
  10. بلاخره بچه های دوستدار نظام پادشاهی به داد شما آدمهای الاف و بیکار رسیدند و با درست کردن یک سایت اشتراک لینک شما آدمهای تنبل و بیکاره را نجات دادند جا دارد در همین جا فریاد بزنم جاوید شاه ... جاوید شاه
    گردن همتون بشکنه و دست نیمای عزیز درد نکنه باور کن دلم برای نیمای عزیز بسیار تنگ شده او در سایت آزادگی معروف به آچار فرانسه سایت آزادگی بود ... بازم گردن همتون بشکنه ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر آرسن لوپنِ آزادگیِ سیگار اشنو فروش :))

      حذف
    2. میرور جان درود
      خوشم میاد که همیشه در سنگرت حی و حاضر نشستی و فورا کامنت ها را تایید میکنی... راستش من همیشه به اینجا سر میزدم اما چون همیشه گرفتاری فیلترشکن دارم حوصله ام نمیشد کامنت بذارم بخاطر اینکه بلاگر همیشه با دردسر و مکافات کامنتها را ثبت میکند و من کلافه میشدم برای نوشتن کامنت اما این بار خیلی عجیب و با سرعت کامنت من را ثبت کرد راستش تعجب کردم چرا ازم نخواست که کدها یا همان حروف کج موج را وارد کنم !!!
      یاد آزادگی بخیر چه با سرعت کامنت می نوشتیم و چه به سرعت به سر و کول هم می پریدیم راستش مرده شور سایت بالاترین ببرد کم کم نزدیک به ده سال از عمر این سایت میگذرد اما هنوز در کامنت نوشتن در بالاترین مشکل هست و تازه وقتی کامنتی می نویسی اصلا معلوم نیست کسی جواب میدهد یا نه یا اگر جواب داد چگونه باید متوجه شد!! حیف از سایت عزیزمان آزادگی حیف حیف حیف
      بهر حال منم به نوبه خودم از نیمای عزیز بابت تلاش شبانه روزی اش بابت طراحی این سایت تشکر میکنم و همینطور از شما میرور عزیز بابت این پاتوق تشکر میکنم و همینطور از دیگر دوستان که در اینجا گه گاه سرک میکشند تشکر و عرض سلام دارم

      بهداد

      حذف
  11. متن زیر از طرف آپلاس عزیز(نیما آرین) در صفحه فیسبوکِ سایت میهن جوان قرار گرفته است و توجه دوستان را به آن جلب می‌‌کنم.
    --------------------------
    در چند روز اخیر پیام ها و ایمیل های تبریک و پرسشهای فراوانی دریافت کردیم. از همه این عزیزان بی نهایت سپاس گذاریم.
    عده ای از هم میهنان پرسش هایی مبنی بر مدیریت و نحوه اجرای قوانین در میهن جوان را داشتند و پیشنهاداتی نیز ارسال نمودند که در حال بررسی هستیم.

    اندیشه ایجاد میهن جوان به زمانهای دورتر بازمیگردد، در مدتی که سفارشی از یک شرکت تبلیغاتی برای ایجاد پروژه سوشیال نتورکینگ دریافت کردیم پیشنهادی به یکی از همکاران ارسال کردم تا برای وب فارسی در کنار سیستم اشتراک لینک، سوشیال نتورکینگ مرتبط با این پروژه را ایجاد نمائیم، تا کاربران از این سیستم یکنواخت رأی و انرژی خارج شوند.

    متاسفانه با وجود سرعت پائین اینترنت در کشورمان قابلیت هایی که در وب ٣ امکان پذیر است بصورت گزینشی و بر طبق سرعت پایین نت بکار گرفتیم، همچنین امکانات وب ٢ که امروزه در مرحله گذر قرار گرفته، و متاسفانه کشور ما در بکار گیری بسیاری از امکانات همین وب ٢ نیز با محدودیت های فراوانی مواجه است!

    مدیریت و نحوه اجرای قوانین :

    صاحب امتیاز میهن جوان نیما آرین بوده و همچنین در ایجاد و پیکربندی سایت از روز نخست دوستانی از چند کشور کمک و همفکری داشته اند.

    در میهن جوان مدیران (میهن یاران) از بین کاربرانی که به نقش مشاور دست یافته اند با رأی مستقیم کاربران به مدت ٦ ماه انتخاب خواهند شد. این رای گیری ٣ ماه بعد از افتتاح میهن جوان و تکمیل کامل هر سه بخش لینکهای داغ، شبکه اجتماعی و ارتباط صوتی با کاربران در مدت زمان معین صورت خواهد گرفت.

    هدف ما از تدوین این سیستم، مشارکت مستقیم کاربران در اداره میهن جوان است. مدیریت بعد از انتخاب و تکمیل میهن یاران، پشتیبانی فنی و نظارت کلی را بر عهده خواهند داشت. تدوین و تغییر قوانین اجرایی بر عهده میهن یاران است و مدیریت بدون هماهنگی و مشورت با میهن یاران حق تغییر قوانین را ندارد.

    میهن جوان ملزم به رعایت حق آزادی بیان و اندیشه است. و تمامی کاربران در آزادی کامل در آن فعالیت خواهند کرد. بجز موارد زیر که در ارسال لینک ها- دیدگاه های بیان شده و در ایجاد موضوع داغ روز مجاز نخواهند بود:

    افراد دارای سنین کمتر از سیزده سال- فعالیت به قصد آزار و اذیت و یا تحت فشار قراردادن کاربران شامل : فحاشی ، ارعاب ، تهدید ، تهمت ، تخریب شخصیت و همچنین افشای نام ، آدرس و دیگر مشخصات برخلاف میل کاربر- ناقضان استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران- توهین به اقوام ایرانی- نقض قوانین کپی رایت- آموزش و تشویق هک و خرابکاری اینترنتی- ترویج، تشویق و آموزش شکنجه، خشونت و اعمال تروریستی- تخریب وجهه کاربران بشکل افراطی و خصومت آمیز ممنوع است...

    آرزوی قلبی ما ایجاد محیطی دوستانه همراه با مشارکت، همکاری و گفتگوی تمامی کاربران با یکدیگر است.

    با احترام

    پاسخحذف