۱۳۹۲/۰۵/۰۶

سرودهای زمینی



 قرن ها است که سرود ها (Chants)، نقش مهمی در زندگی معنوی بشر ایفا کرده است. سرودها از زمان نوشته شدن بهاگاواد-گیتا و عهد عتیق، بخش مهمی از مذاهب هندو و یهودیت را تشکیل داده اند. این مجموعه، نمونه ای از این دست سروده ها است:

01. Nusrat Fateh Ali Khan & Michael Brook - Lament
02. Lama Gyurme & Jean Phillipe Rykiel - Offering Chant
03. Russian State Symphony - Fervent Supplication
04. Sheila Chandra - Quiet 8
05. Primeaux & Mike - Cathedral
06. Choying Drolma & Steve Tibbetts - Kyamdro Semkye
07. Ladysmith Black Mambazo - Silgugu Isiphambano
08. Krishna Das - Jaya Bhagavan
09. Saraband - Polorum Regina
10. Angelite (The Bulgarian Voices) - Great Litany
11. Oberton-Chor Dusseldorf - Confirmation
12. Jim Donovan - Indigo
این مجموعه را از پیوندهای زیر دریافت کنید: (حجم 140 مگابایت)
رپید شیر
همچنین دوستان می توانند از این پیوند هم برای دریافت این مجموعه با حجم کمتر و از سرورهای دیگر، استفاده کنند.

 این مطلب از دوست گرامی Biglog میباشد

۹ نظر:

  1. مرسی که سه آدرس برای دانلود گذاشتی . از آپلودد نتونستم اما راپیدشر جواب داد . به خاطر سرعت ، تا شب صبر میکنم و آنوقت دانلود میکنم . به نظر من ، اینها بیشتر "مناجات" هستند تا سروده .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله آرش جان درست می فرمایید، اما واقعا انقدر کلمۀ "مناجات" در این سالها بار منفی به خود گرفته که سرود و سروده شاید مثبت تر باشه!
      البته اگر دانلود نکرده اید تا فردا صبر کنید، لینک دانلود کم حجم تر آن را اینجا قرار می دهم...

      حذف
    2. بیگ لاگ جان : امشب دانلود میکنم . میترسم که آن لینک کم حجم ، کیفیت کمتری داشته باشد . اینگونه موسیقی ها ، بسیار آرامش دهنده هستند . اگر باز لینکی داشتی (البته آنهایی که خودت گوش داده ای و خوب میدانی) برایمان بگذار (در قالب پست و یا کامنت)

      حذف
    3. چشم!

      حذف
    4. بیگ لاگ جان : دست گلت درد نکنه .... عالییییییییییی بود . قطعه polorum regina بسیار عالی بود .
      باسپاسی دوباره

      حذف
    5. خواهش می کنم آرش جان... دست هنرمندان این مجموعه درد نکند. موافقم قطعه بسیار زیبایی است. پاینده باشی.

      حذف
  2. من نتوانستم دانلود کنم لطفا این لینک ها را در مدیافایر یا فوردشر بگذارید
    با سپاس
    بی صبرانه منتظرم

    پاسخحذف
  3. دروغ چرا، از روی کنجکاوی وارد بحث می‌شم. هر چی باشه به نظرم چیزی که بیگ‌لاگ گرامی معرفی کنه، موردی مفید هست که اگه منجر به رستگاری نشه، یه چیزی در اون حد و اندازه رو باعث می‌شه. البته بی‌تعارف بگم اینکه ایشون اهل همچین چیزهایی باشن رو، نمی‌تونستم تصور کنم.

    بخاطر اینترنت ماشاالله اتمی-هسته‌ای وطنی از خیر دانلود کامل پکیج گذشتم و بطور گزینشی چند مورد رو کامل یا بصورت پیش‌نمایش دانلود کردم و گوش دادم. بخصوص Saraband - Polorum Regina رو کامل دانلود کردم که ببینم وقتی پرداد گرامی ازش خوشش اومده، چه چیزی می‌تونه باشه.

    در کل به نظر من هم عبارت سرود در مقایسه با مناجات، به نوعی از سر اجبار می‌تونه کلمه Chant رو بیشتر معنی کنه. هر چند که سرود هم بخاطر سالها استفاده در جمهوری اسلامی تحت عنوان سرودهای انقلابی کمی غلط‌انداز هست و عبارت ترکیبی سرودهای مذهبی هم از طرف دیگه بار دینی داره که باز خیلی دقیق نیست.

    البته سرود یا آواز نصرت فتحعلی‌خان هم جالب بود، چون بیشتر تکنو شده بود تا مشابه موارد دیگه.

    ولی حالا که همچین بحثی پیش اومده سئوال داشتم که آیا بیگ‌لاگ عزیز یا باقی عزیزان، کتابهای PDF مجانی با اینجور موضوعات برای دانلود سراغ دارن؟ راستش دنبال چند عنوان کتابم که مجانی اونها پیدا نمی‌شه و شدید دنبالشون هستم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب فری وویس گرامی، از پیوند زیر می توانید کتابی رو در مورد مناجاتها پگانی دریافت کنید. با پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی
      http://www.4shared.com/office/wU1X_JUh/Eliza_Fegley_-_The_Pagan_Book_.html

      حذف