۱۳۹۲/۰۳/۰۸

دعوت از آزادگانِ آزادگی


بر آن شدم که با باز کردن این وبلاگ، کانون کوچکی فراهم کنم تا تمامی دوستان و کاربران و بازدید کنندگان سایت آزاد‌گی که در روزهای گذشته از دسترسی به آن محروم شده‌اند، برای تماس و خبرگیری و بهم پیوستن در این محل جمع شوند و با همفکری یکدیگر راهی برای فعالیت‌های آینده بجوییم. باید این نکته را به عرض همه برسانم که سایت آزادگی به دلایلی که بر خود من هم معلوم نیست از دسترس خارج و در حال حاضر ارتباط من نیز با ادمین سایت قطع شده است. ولی طبق اظهارات کارشناسانه یکی‌ از کاربران وارد به امور فنی و برنامه‌نویسی، این سایت از لحاظ امنیتی هیچ‌گونه آسیب و صدمه‌ای  ندیده است. این تذکر را برای آن‌دسته از کاربرانی لازم دانستم که از اتفاق پیش آمده نگران هستند. اگر دوستان گرامی مایل به درج مطلب در این وبلاگ هستند یا از من پرسش‌هایی دارند، با کمال میل در خدمت آنان هستم.
با تقدیم احترام

Mirror

۱۲۸ نظر:

  1. سلام بر میرور..امیدوارم دوستان و کاربران آزادگی این صفحه و صفحه فیس بوکی مرتبط را یافته و به اشتراک نظر بپردازند..با احترام..شنگولی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود به دوستان آزادگی
      .
      حداقل توقع از مسئولین آزادگی این ا ست که یک اطلاعی، خبری
      از این مشگل آزادگی را در صفحه ای موقت
      برای کاربران آزادگی اعلام کنند.

      حذف
    2. آئینه گرامی
      یکی از کاربران سایت مردمی ِ آزادگی
      به عنوان کمکی کوچک به کاربران و دوستان ِ آزادگی، دو تا دوماین را
      به صفحه آزادگان آزادگی لینک کرده است.
      1- azadegi.info
      2- azadegi.de

      اگر روی هر کدام از این دو دوماین کلیک شود، به صفحه آزادگان آزادگی لینک می شود.

      حذف
  2. متاسفانه فیس بوک بدلیل ریپورت نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای اکانت شنگولی بنده را غیر فعال نمود..ظاهرا پست زدن های پیاپی پیرامون اطلاع رسانی وضعیت آزادگی در صفحات مختلف به مذاق برخی خوش نیامد..البته به سایت بی رنگی هم مشکوکم که بلافاصه پست بنده را حذف نمودند..امیدوارم جناب دلیورنس یا احسان خان اینجا را بیابند..جناب میرور ظاهرا دست های پنهان و آشکار در جلوگیری از اطلاع رسانی چگونگی و چرایی وقایع اخیر کماکان در فعالیت هستند..شنگولی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شنگولی‌ عزیز، از لطف و همراهی شما کمال تشکر را دارم، امیدوارم که در فرصتی مناسب، به مسائلی‌ که شما اشاره کردید به صورت عمیق تر بپردازیم و با کمک دوستان فرهیخته به بعضی‌ از مصیبت‌های فرهنگی‌ جامعه ایرانی و با نگاهی‌ دقیق تر به بحث بنشینیم ،، پیروز باشید

      حذف
  3. با درود خدمت تمامی آزادگان عزیز
    میرور گرامی بی صبرانه منتظر خبرهای خوش شما از آزادگی هستم.
    از اینکه در حد توان سعی در ایجاد آرامش و امید در بین کاربران بی خانمان شده آزادگی دارید سپاسگزارم.
    میرور عزیز از راهنمایی دوست خوبمون نیما برای پیدا کردن این صفحه در گوگل استفاده کنید.
    باید با سرچ کردن کلماتی مانند ( مسدود شدن آزادگی، آخرین خبر از آزادگی، و یا کاربران آزادگی ) این صفحه در گوگل نمایش داده شود....
    موفق باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر دوست و یاور نازنین رامکال جان، که در همه حال پشتیبان من بوده است،
      رامکال جان، اخباری را که در رابطه با امنیت و آسیب ندیدن سایت آزادگی در مطلب اصلی‌ اشاره کرده‌ام و همچنین ایجاد این وبلاگ که بسیار سریع پایه گذاری شد، همه و همه از زحمات نیما عزیز (آپلاس) خودمان بود ، من مطمئن هستم که خود ایشان به اینجا تشریف خواهند آورد و توضیحات فنی‌ و دلایل اصلی‌ آنچه را که گفتم با زبان خودشان بیان خواهند کرد، یکبار دیگر ممنون از شما بخاطر نظرات مثبتی که در گوشه و کنار و در حق اینجانب درج کرده بودید ، هیچکدام از آنها از چشم من پنهان نماند :)

      حذف
  4. ممنون از زحمتی که کشیدید میرور عزیز .موفق باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاکا جان، درود بر شما ،
      مرد کم حرفِ همیشه در صحنهِ آزادگی که تمام محاسن دنیا را دارد و فقط یک عیب او پوشیده نیست ،،،، و آن با حرف "پ" شروع میشود :))

      حذف
  5. بنده نیز بمانند بقیه دوستان امیدوارم که سایت آزادگی دوباره آغاز به کار نماید.
    تعجب من در اینست که چرا مدیر سایت، ایمیلی در اختیار میرور عزیز قرار نداده و یا حداقل خود در گفتگوها شرکت نمیجوید.
    بهررو چه سایت آزادگی دوباره برپا شود و چه خیر
    من خاطره خوشی از دوران آزادگی، با کاربران دوست داشتنی اش همواره بیاد خواهم داشت.
    از همه دوستان بویژه میرور گرامی که با حوصله و صبر تلاش شایانی در این سایت داشت، سپاسگزارم.
    شاد و پیروز و پاینده باشید.
    POISON

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. POISON گرامی، ممنون از لطف شما و از اینکه به ما پیوستید از شما سپاسگزارم ،،

      حذف
  6. آقایونا و خانومونا، دست از سر کچل همدیگه بردارید بابا، یه ذره به خودت مهلت نفس کشیدن بدین... چقدر مبارزۀ بی امان در اینترنت و اونترنت! این آینۀ خائن دیکتاتور آدم فروش هم که دست بردار نیست! بابا بستند اون لانۀ جاسوسی و خانۀ فساد رو، ول کن دیگه! تا نفر آخر ما رو به فاک فنا ندهی ول کن نیستی؟ ای عامل بیگانه، مزدبگیر موساد! از این فرصت استفاده کنید بروید ادب و سوادتان را بالا ببرید! فرق بین کارتون و کاریکاتور رو بفهمید! حالا هی بشینید در فراغ آزادگی اشک بریزید... پاشین برن لخت بشین از حقوق زنها دفاع کنین... زبونم مو درآورد! بعدا نگین بیگ لاگ نگفت ها!... ها!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود : بیگ لاگ جان ، فاشیست رو از قلم انداختی :))

      حذف
    2. چقدر بهت گفتم سانسورگری رو بذار کنار دلتو خوش کردی به ۴ تا مجیز گو اخرشم مدیر سایت با لگد پرتت کرد بیرون حالا بیا حساب منو ببند یکم بخندیم

      حذف
    3. همانم که می دانی۱۰/۳/۹۲ ۱۵:۱۷

      بیگلاگ جان من شک دارم که آخرش هم بعضی از این خارج نشین ها فرق کاریکاتور رو با کارتون یاد بگیرند. :-)))

      حذف
  7. با درود فراوان به همه دوستان و سپاس از لطف همگی‌ ، منهم امیدوارم که بتوانیم روزی به خانه اصلی‌ خودمان برگردیم و اینجا خانه موقت ما باشد ، اما لازم بود که در مکانی کمی‌ آرامتر از صفحه فیس بوک قرار بگیریم تا با آرامش بیشتر به آنچه که میخواهیم، دست بیابیم ، البته آن صفحه تا زمانیکه لازم باشد باقی‌ خواهد ماند زیرا از طریق آنجا دوستان میتوانند به ما ملحق بشوند ، خواهشی که از همه سروران دارم این است که با اطلاع رسانی خودشان در یافتن حلقه‌های گمشده این زنجیر به همه ما یاری برسانند ،،، با سپاس فراوان ،،، Mirror

    پاسخحذف
  8. با درود به میرور گرامی و کاربران نازنین سایت آزادگی :
    میرور جان : تا چه مدت زمانی میتوان امید به بازگشت سایت داشت ؟ ظاهرا از ادمین هنوز خبری نشده .

    پاسخحذف
  9. :))))))) مخلص بیگ لاگ عزیز :))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما آزادۀ آزادگان آزادگی که آزاد زندگانی می کنید... حاجی دو تا از کاربران قبلی رو که فرصت نکرده بودیم شناسایی کنیم، شناسایی کردم، موارد رو فرستادم خدمتتون. به بچه ها بگین برن برای دستگیریشون... فقط اکبر جغجغه رو نفرستین قاطی داره میزنه بچه مردم رو می کشه.

      حذف
  10. به‌‌‌ به‌‌‌ ، پرداد عزیز و نازنین :))))
    خوشحال از دیدار شما ،
    پرداد جان، از ادمین هنوز بی‌ خبر هستم و فکر کردم که شاید با ایجاد این وبلاگ پیدا کردن ما کمی‌ راحت تر باشد ، یک مقدار صبر و تامل می‌کنیم ، اگر به خانه اصلی‌ دست پیدا کردیم که هیچ (هر چند که ضرر این وقفه و پراکندگی جبران ناپذیر است) و اگر نتوانستیم، باید به فکر یک خانه نو و مطمئن باشیم که دیگر دلهره در آن جای نداشته باشد ،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس میرور جان : من نیز از اینکه شما و دیگر گرامیان را در اینجا میبینم ، بسیار خوشحالم و صد البته دلتنگ بزرگوارانی هستم که چند روزی است از وجودشان بی بهره ایم . امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود ، (همانطور که به درستی اشاره نمودید) هر چه زمان بگذرد ، دستیابی به دوستان و پیدا کردن آنان ، سخت تر میشود .

      حذف
  11. درود میرور گرامی و تمامی دوستان و یاران گرامی آزاده آزادگی!
    خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم.
    میرور عزیز من مجددا از تمامی زحمات شما سپاسگزارم وبنوبه خود اگر دوستان صادقی که در کنار ما بودند یافتم مطئنا به اینجا هدایتشان خواهم کرد، فقط همانطور که میدانید چندی غیبت خواهم داشت که پس از آن در خدمت خواهم بود و امیدوارم تا آنزمان توانسته باشید از ادمین و مدیر سایت خبری داشته باشید که آیا ایت مجددا بکار خواهد پرداخت یا خیر؟ در غیر اینصورت فکر دیگری کرد.
    در ضمن نمیدانم در اینجا چگونه و با کدام گزینه میتوانم با نام خود نظر خود را بگذارم؟ اما بهر حال چون گزینه های دیگر را نمیدانم ناچارا گزینه ناشناس را باید انتخاب کنم.
    در پایان عرض ادبی خدمت پرداد گرامی، پوازون و بیگلاگ عزیز ،و کاکا و رامکال و نیمای نازنین و همچنین دوست تازه وارد گرامی شنگولی عزیز دارم.

    شادکام و برقرار باشید
    با مهر
    فائزه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فائزه خانم عزیز و مهربان ، خوشحالی خودم را از حضور شما در اینجا نمیتوانم پنهان بکنم ، امیدوارم همانطور که شما فرمودید بعد از بازگشت تان در منزل اصلی‌ قرار گرفته باشیم ، سفر خوبی‌ در پیش داشته باشید ،،

      حذف
    2. فائزه جان درود
      ابتدا اینکه در آپشن های پاسخ گزینه ایست به صورت " نام/آدرس اینترنتی" اونجا میتونید به اسم خودتون کامنت بزارین .
      و اما بعد...
      صمیمانه ازت تشکر میکنم.
      این دور هم جمع شدن کوچک و خبر گرفتن از دوستان مدیون شماست.
      میگن دنیای امروز ما مجازی ست ، حس میکنم بعضی وقتها این فاصله های به ظاهر چند صد کیلومتری نیز مجازیند چون اینقدر قلب پاک و مهربونی داری که انرژی مثبتش را از پشت این فاصله های به ظاهر دور و همیشگی نیز به راحتی میشه حس کرد.
      مهربانی و خوش قلبی بهترین واژه هائیست که اکنون برای توصیف شما به ذهنم میرسه .
      سپاس

      حذف
  12. دلیورنس هستم خدمت همه دوستان سلام عرض می کنم. خبر خوب اینکه میرور اینجا هست و ظاهرا تصمیم آن است که اگر این سایت برنگشت، فکری دیگر بکند، احتمالا سایتی مثل آزادگی. خبر بد آنست که آزادگی یک برند شده بود، یعنی در طی این دو سال، و زحمات ما کاربرها، آزادگی را بنام کرده بود و برای آنکه سایت جدید احتمالی همان موقعیت و نام را داشته باشد، بعید می دانم حتی دو سال کار این موقعیت آزادگی را بدست بدهد. از "شانگولی" عزیز تشکر می کنم که خبرم کردند که این وبلاگ را پیدا کنم و همچنین در کامنتی در بالاترین که نسبت به مشکل پیش آمده نوشته ای بود (ظاهرا از طرف شانگولی با واسطه)، این وبلاگ را معرفی کردم تا دوستان بتوانند بیایند و دوستان را در اینجا پیدا کنند. ضمنا میرور جان، جوینده معمولا یابنده هست یعنی اگر ادمین عزیز می خواست با شما یا دیگری تماس بگیرد، از آب خوردن راحتتر بود. من بعد از اینکه مطمئن شدم آزادگی مشکلی پیدا کرده، رفتم بالاترین سرچی کردم خبری نشد، رفتم گوگل چیزی پیدا نکردم، رفتم بی رنگی و با یک سرچ ساده، مطلب بانو فائزه را پیدا کردم. ادمین به هر دلیلی که بر ما پوشیده است، فعلا نیتی در پیدا کردن شما و دیگر دوستان نداشته متاسفانه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دلیورانس عزیز و گرامی، ضمن عرض ادب و سپاس از شما، حقیقتی تلخ و بسیار منطقی‌ در کلام شما وجود دارد ، در مقابل سخن صحیح نباید مقاومت بیهوده کرد، اما تمام تلاش من بخاطر حرمتیست که همیشه برای کاربران و دوستان و بازدید کنندگان سایت آزادگی داشته ام، باید دست به کمر گرفت و دوباره بلند شد ،،،

      حذف
  13. با درود به همه دوستان.
    راستش من آدرس این صفحه را از طریق پارس دیلی نیوز پیدا کردم و خوشحالم که چنین صفحه ای راه اندازی شده.
    من هم مثل همه دوستان نگران شدم و نگرانی من بیشتر از این بابت است که نکند همان بلایی که سر مدیران سایتهای آویزان بود بر سر مدیر سایت آزادگی هم آمده باشد وگرنه طولانی شدن بسته بودن آزادگی بدون هیچ خبری واقعا نگران کننده است مخصوصا اینکه خود مدیران آزادگی هم در بی خبری کامل به سر می برند.
    از دوستانی که با صاحب امتیاز سایت ارتباط دارند , خبری بدهند و ما را از سلامتی ایشان با خبر کنند چون اگر واقعا خبری از ایشان نیست باید مسئله را به طور جدی از طریق رسانه ها و قانونی پیگیری کنیم.

    omid57

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امید جان، بجای ۵۷ بار، ۵۷۰۰ بار خوش آمدی :))
      مطمئن باشید که اگر کوچکترین نشانه‌ای از ادمین سایت آزادگی پیدا بکنم، آنرا با همه شما تقسیم خواهم کرد ، به خاطر نگرانی‌ شما از نبود ادمین باید بگویم که کاملا حق با شماست، ما نیز چشم انتظار هستیم تا خبر مثبتی از ایشان بدست بیاوریم ،،، به امید آن روز

      حذف
  14. جناب میرور شنگولی هستم..از دوستان و کاربران داخل از کسی خبر دارید که خدای ناکرده گرفتار شده باشد؟بهتر از من می دانید که حفظ حریم کاربران داخل مهم تر از خارج خواهد بود..با سپاس.

    پاسخحذف
  15. میرور جان! اگر در قضیه ایجاد سایت موقعی به نتیجه رسیدید که عملا وارد این مسئله بشوید، پیشنهادم این هست که قبل از آن با دوستان همفکری بکنید. من داشتم در الکسا یک سبک و سنگین می کردم، بالاترین، آزادگی، بی رنگی همه 25 الی 35 درصد در سه ماه گذشته، میزان ترافیکشان پایین آمده، شاید اینها وب 2 هستند (درست گفتم اصطلاح مربوطه را؟) و این مسئله در حال از بین رفتن یا کم شدن طرفداران آن باشد، اما گویا نیوز که دیگر فقط خبری هست (نه جایی برای لینک دادن) اما آنهم تقریبا 17 درصد ترافیکش را در طی سه ماه از دست داده. می خواهم بگویم باید دقیق بررسی شود، یک موقع به زحمت نیفتید برای امری که اصولا شدنی نیست. خود حال نزار بالاترین را ببینید!!! البته اصولا من آدم زیاد خوش بینی نیستم ولی خوب باید صحبت کرد.
    دلیورنس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احسان جان این ترافیک فعلی، طبیعی است... ترافیک قبلی طبیعی نبوده. دلیل نداره درفضاهایی که نه حرف نو خریدار دارد نه اصولا کار نویی انجام می شود نه کسی حوصلۀ کس دیگری را داره، ترافیک بالایی ببینیم. ترافیک فعلی فقط در تعطیلات به سمت چالوس!ضمنا بیگ لاگ سلام میرسونه...

      حذف
  16. من هم به نوبه خودم امیدوارم که یه راه اساسی پیدا بشه چون تو این مدت واقعا جای خالی آزادگی کاملا محسوس است.به عبارتی از دوستان آزادگی بی خبرم

    پاسخحذف
  17. سلام به دوستان آشنای خودم
    خوشحالم از اینکه برخی از یاران دیروز و همدلان امروز اینجا جمع شده اند .
    مطلبی نوشتم در وبلاگم با عنوان " مرثیه ای برای یک سایت "
    http://sodoko.wordpress.com/2013/05/30/1079/
    جنبه نقد و چرائی نبودن سایت نیست بیشتر متنی احساسی از دلدادگی خودم به این سایته البته به سبک خودم .
    اگر میرور عزیز صلاح دید خوشحال میشم اینجا هم پستش کنه .

    پاسخحذف
  18. درود بیکران رهگذر گرامی!

    بسیار نوشته زیبائی را به رشته تحریر در آورده اید و من از در کنار بودن دوستانی و یارانی مانند شما بخود میبالم و فتخار میکنم.
    امیدوارم این نوشته زیبای شما در اینجا گذاشته شود.
    رهگذر عزیز در سایت پارس دیلی نیوز پاسخی برای شما گذاشتم که گویا بدلیل حجم نظرات متأسفانه بسیاری از نظرات منتشر نشد و امیدوارم با ندیدن پاسخ من آنرا حمل بر بی ادبی من نکرده باشید که در قاموس من نیست.
    بهر حال از شما و بخاطر مشارکت در نظرات و دل نگرانیهایت بمانند دیگر دوستان سپاسگزاری کرده بودم.
    امیدوارم هر چه زودنر تمامی دوستان و یاران و بقول شما کبوتران آزاده یکدیگر را بیابند و بخانه خویش بازگردند حتی اگر نامی دیگر برای جایگاهشان یافته شود.

    با آرزوی بهترینها برای شما دوست گرامی

    برقرار و پایدار باشید
    با مهر
    فائزه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درودی دوباره به فائزه مهربان
      خوشحالم که قبل از دیدن این کامنت شما در بالا براتون پاسخی گذاشته بودم وگرنه به دلیل تعریفهاتون ، ممکن بود تمیز بین حس درونی من با تعارفات معمول کمی سخت بشه .
      من هم برانون بهترینها رو آرزو میکنم.
      مانا و شاد
      با مهر
      رهگذر

      حذف
  19. درود بر شما
    از دسترس خارج شدن سایت ، نگرانی ایجاد نمی کند. ار دسترس خارج شدن آدمها و اندیشه ها مرگبار است!
    راه پـیـروزی راه دشواریست.برای باقی گذاشتن اثـرمـانـدگار، نـاگـزیـر از رویـارویـــی با موانع ومشـکلات هسـتیم. شکستن تابوها، به جان خریدن بهتانها و توهینها، شکسته شدنها و تحمل فشارها و سختیها ...
    ما باید ثابت کنیم که به قول شاعر: مردمی که زود می شکستند، اما خم شدن کارشون نیست!
    شما نمی دانم چه افکاری دارید و چه شیوه ای برایتان خوشایند است اما این را در عمرکوتاه خودم در آزادگی متوجه شدم که تحمل افکار مخالف را دارید و برای شما تا جایی که انسانها صرفنظر از عقایذشان به همدیگر احترام متقابل بگذارند و حقوق انسانی هم را مراعات کنند قابل پذیرش و احترامند.
    به امید آزادی همه انسانها از یوغ افکار کثیف و از بند عقاید نکبت و ضد انسانی و ضد حیوانی!
    اگر هم بک آپ نداری و حتی دامنه و سایت هم به کلی نابود شده نگران نباش! افتادن و زمین خوردن مهم نیست اینکه نتوانی بلند شی خطرناک است.
    ما وظیفه داریم و باید تلاش کنیم به اندازه ای که توان داریم در راه زدودن زنگاری که ذهنهای عزیزانمان گرفته(یعنی برآنها تحمیل شده) همت گماریم و در راه آزادگی ایران عزیزمان از بند بهتان و تهمت و افترا و خرافه و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و دروغ و جهل و نادانی و واپسگرایی و... بکوشیم.
    اگر هم سایت الان فعال بود و شما هم پیشقراول مبارزات بودید و تمام مردم ایران هم از سایت شما بازیدید داشتند و مطالب ارسالی کاربران را می خواندند و نظر می دادند مطمئن باشید که از صندوق همان می تراود که در جمجمه تهی اون یارو است!!!
    سربلند و سالم و پیروز باشید.
    با احترام
    Aspasia

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آسپاسیا اگر در کهکشانها باشه ... روزی "تنهام" اون رو پیدا میکنه :)
      همه این گرفتاریها بخاطر رفتن تو بود ... اینقدر که عربی نوشتی :))
      آسی ، بدون دوش العرب ، نمیشه کاری کرد؟؟ :))
      http://mantimag.com/wp-content/uploads/2010/12/wedding-ring.jpg
      این رو بگیری سایت بالا میاد ... باور کن

      حذف
    2. Aspasia گرامی، بسیار خوشحال شدم از اینکه نام شما را هم در اینجا دیدم ، ضمن سپاس از اظهار لطفتان ، برایتان پیروزی و بهروزی آرزو می‌کنم ،،

      حذف
  20. رهگذر جان! پیشنهاد می کنم این متن زیبا را در بالاترین به اشتراک بگذارید، یا می فرمایید من اینکار را انجام دهم
    دلیورنس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دلیورنس عزیز ابتدا از اظهار لطف همیشگی شما سپاسگذارم ، در فیسبوک کامنتی براتون گذاشته و ازتون تشکر کرده بودم .
      راستش من بالاترین عضو نیستم ، نمیدونم اگه فکر میکنید مطلب مناسب بالاترین هست اینکارو بکنید گرچه در محیط این روزای بالاترین شاید معدودی باشند که براشون مهم باشه سایتی که هدفش و آرمانش آزادی این سرزمین بود و شده بود خار چشم سرکوبگران ، امروز دیگر نیست.
      ا شاید بهتر بود از آدرس اینجا لینک داده میشد تا تبلیغی برای این صفحه هم باشه و بتونیم از دوستان بیشتری خبر دار بشیم.
      بیش از 20-30 نفر از دوستان همیشه فعال هستند که هنوز ازشون خبری نیست .

      حذف
  21. چقدر بهت گفتم سانسورگری رو بذار کنار دلتو خوش کردی به ۴ تا مجیز گو اخرشم مدیر سایت با لگد پرتت کرد بیرون حالا بیا حساب منو ببند یکم بخندیم

    پاسخحذف
  22. سلامی دوباره، مخصوصا به دوست عزیز رهگذر: در اینجا https://www.balatarin.com/permlink/2013/5/30/3326634 نوشته زیبای رهگذر در بالاترین لینک شد و آدرس این وبلاگ هم در قسمت کامنتها اضافه گردید
    دلیورنس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عجب اون کامنت اخرت تو بالاترین تابلوه یارو اسمش zaynoo تو نوشتی zanrooz عزیز
      زیاد به زن فکر کردی

      حذف
    2. این کاربر در آزادگی به نام zanrooz بود که در بالاترین نامه دیگه ای انتخاب کرده، من به زن زیاد فکر می کنم ولی می شناسموشن در عین حال

      حذف
    3. مرسی دلیورانس گرامی
      خوشبختانه با آگاهی رسانی شما دو اتفاق افتاد ، یکی اینکه تازه متوجه شدم عنوان اصلی نوشته ام رو یادم رفته ویرایش کنم ، عنوانش مرثیه ای برای یک سایت بود و دوم اینکه در همین مدت زمان کم چند نفر از دوستان سابق رو پیدا کردیم .
      اما باید در روزهای بعد تا هنوز امید برای فعالیت هست چاره ای اندیشید ، مسلما بعد مدتی انگیزه برای سر زدن هر روز یه یک وبلاگ ساده از بین رفته و جمع دوستان رو از دست خواهیم داد .

      حذف
    4. شنگولی هستم...میبینم برخی از عوامل چپی و مجاهد و ملی-مذهبی و نظام مقدس ولایی-الهی رانده شده از نبود آزادگی هلهله می زنند! ای داد بی داد! این سیاه و سفید دیدن امور هم که خصلت لایزال ما ایرانی هاست...

      حذف
    5. جناب شنگولی درود،جسارتا میتونم بپرسم آیدی تون تو آزادگی چی بود؟

      حذف
  23. سلام ببم جان kasra1361 هستم یه چند روزی نبودیم سایت ازادگی به گاه رفت!!!!!!!!!!!! حال چه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  24. باخبر شدیم در شهر آزادگی ( شاهزادگی ) زلزله آمده و بسیاری از شهروندانش سرگردان شده اند . برای همین تعدادی پتو , تن ماهی برایتان آوردیم تا در این سرمای طاقت فرسای تابستان منجمد نشوید . حال شاهزاده چطوره ؟ ایشون به این شرایط سخت عادت ندارند .
    به هر حال ضمن هم دردی با شما زلزله زدگان , یکی بیاد به داد رامکال برسه , صداش میاد از زیر آوار ... می بینم خانه سیمرغ و مغازه کاوه و گالری ترنم هم خراب شده . بیچاره شکوه توی زلزله پاش شکسته ! دنبال میرور نگردین فکر نکنم بعد از اینهمه روز زنده از زیر آوار بیاد بیرون . تیرانداز و هیومن رایت و رهگذر صدمه جزئی دیدن حالشون خوبه .
    به هر حال در این شرایط سخت خدمت رسیدیم جهت دست بوسی جناب شاهزاده میرور بزرگ ارتشداران !
    اینها که نوشتم برای خنده و شوخی بود .
    همه تون شاد و خندان باشید و شهر زلزله زده تان را بازسازی کنید که سید علی کوچک تر از این چیزهاست .
    من هم توی وبلاگم ادرس این وبلاگ رو میزارم که بهتر همدیگه رو پیدا کنید . بالاخره شاهدوستان هم گاهی به وبلاگ ما سر میزنند و ما را مورد لطف همایونی قرار میدن .
    زنده باد ایران و ایرانی ,زنده باد جمهوری سکولاری ایران
    ( شیرین )

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام شیرین جان، افتخار دادی ، وجود تو در این لحظه و در این مکان برایم قابل باور نبود ، ممنون از اظهار لطفت ،،،،

      حذف
  25. با درود به دوستان خوب آزادگی و خصوصن Mirror عزیز که چون ناخدای کشتی گم شده در حول و هراس است!
    آدرس این وب‌لاگ را از طریق بالاترین پیدا کردم! Mirror جان ترس من از چنین روزی بود! تصور می کنم شما از کامنت‌های من این اواخر دل چرکین بودید! تجربه حدود ده سال فعالیت در (صبحانه، بالاترین، دنباله، و ...) به‌من آموخته که با فعالیت دوستان علاقه‌مند به سرنوشت ایران، سایت ها اعتبار می‌گیرند ولی یک باره با تصمیم صاحبان، آنچه طی سال ها ساخته شده به چشم به‌هم‌زدنی نابود می‌شود! هنوز امیدوارم که این موضوع در مورد آزادگی صادق نباشد! عدم شفافیت در باره سایت، صاحبان آن و سرور و اینکه آیا ادمین و صاحب سایت یک نفرهستند یانه! و اینکه آیا در ایران زندگی می‌کنند یا در خارج، گمانه‌زدن در باره وضعیت کنونی آزادگی را مشکل می‌کند! این‌گونه به‌نطر می‌رسد که دسترسی به‌سرور خدمت دهنده آزادگی ازکار افتاده (یا به دلیل خراب کاری و یا اشکال فنی ویا حذف سایت از روی سرور)! دردو مورد اول به‌طور معمول با ای‌میل به مسئولین سایت خبر داده می‌شود!
    اگر به سایت (http://www.urlanalyser.com/www.azadegi.com) بروید می‌بینید که نوشته " Server Status : Off "
    اینکه آیا شما Mirror گرامی به‌عنوان ادیتور تمام‌وقت سایت با صاحب و ادمین (‌به‌طور مرتب و تلفونی) در تماس هستید یا نه و این‌که آیا برای چنین مواقعی برنامه خاصی در نظر گرفته شده یا نه و آخرین تماس شما با آن‌ها کی بوده، مسائلی هستند که ما کاربران آزادگی از آن بی اطلاعیم!
    امیدوارم که این مورد موقتی باشد و آزادگی دوباره فعالیت عادی خود را از سر بگیرد!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی‌سوادی بنده را در اشتباه نوشتن "هول و هراس" ببخشید!

      حذف
    2. فضول جان عزیز و نازنین ، ضمن درود به شما اولا بگو چرا فکر کردی که من در این اواخر از کامنت‌های شما دل‌ چرکین بودم؟ اصلا خیلی‌ هم دلخور بودم :))) به خاطر اینکه خیلی‌ کم می‌نوشتین ، نه عزیز جان، دل‌چرکین چرا؟
      از اینکه شما را در اینجا دیدم بسیار بسیار خوشحال هستم

      حذف
  26. درود به دوستان آزداندیشم امیدوارم خوب سلامت باشید ، تا امید هستید آزادگی هست
    saye g

    پاسخحذف
  27. امت غیور آزادگی به اطلاع می رساند میرور دستگیر شده و در حال نوشتن توبه نامه به محضر آقا امام زمین می باشد..بسیجی موقت فعلی(شنگولی سابق)..فرد فعلی آیینه میرور می باشد!
    آره آقا انگاری هوا پسه!فعلا تحت پوشش بسیج براتون از میرور خبر می یارم!

    پاسخحذف
  28. با درود به همگی‌ دوستان خوبم در آزاد‌گی .

    میرورِ گرامی‌ دلم برات خیلی‌ تنگ شده بود خوب شد که اینجا باز تورو میشه دستگیر کرد ، از بی‌ آزاد‌گی دلمون پوسید کاری بکن جیگررررررررررررررر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر سمندر گرامی ، اینجا هم جمع قرمزها آبی ها رو در اقلیت قرار دادن:)))

      حذف
    2. جیگر تو هنوز روحیه داری ؟
      بابا تو دیگه کی هستی ، من که کل امتیازم 14 -15 هزار بیشتر نبود به خاطر از بین رفتن لینکها و کامنتهام و همچنین نوشته هام که بدلیل بستن وبلاگ سابقم خیلی هاش فقط تو آرشیو آزادگی بود اعصابم خورده اونوقت تو با بیش از 300 هزار امتیاز و نامبر-وان بودن هنوز میگی جیگرررررررررر
      خارج از شوخی وقتی دیدم امتیازت از 300 هزار فراتر رفته میخواستم یه لینک با مضمونی طنز گونه به آزادگی بفرستم و به نحوی غیر مستقیم از زحماتت تشکر کرده باشم ، شبیه کاری که وقتی germany بالاترین امتیازش به 300 هزار رسید براش یکی از بچه ها انجام داد.
      اما اجل مهلت نداد و ناکام شدیم
      خوشحالم از اینکه می بینمت جیگررررر

      حذف
    3. رهگزرِ عزیز خیلی‌ جیگری ، دمت گرم و خیلی‌ با مرامی. دمت گرممممممممممممم جیگرررررررررررر سمندر

      حذف
    4. صفا آوردی سمندر جان ، کاش طرفدار پرسپولیس نبودی تا همین‌جا من یه ماچت می‌کردم :)))

      حذف
    5. به روحِ خمینی سوگند دیگه پرسپولیسی نیستم بیا بماچ اگه رو حرفت هستی‌ . دیگه تا این روباهیان و دایی فرصت طلبِ دنباله رویِ اهلِ بیت تو پرسپولیسند من جامه سیاه به تن‌ می‌کنم .ولی‌ آبی‌ نمیشم ... همه جا قرمزته جیگررررررررر

      حذف
  29. به نظر من نباید زمان زیادی از دست داد ، انگیزه و امید خیلی از دوستان چون من خیلی زود در اثر عادت به شرایط موجود از بین خواهد رفت .
    باید اتفاقات اخیر رو مرحله بندی کرد و حساب شده هر مرحله رو پیمود تا به فرجامی دلخواه رسید .
    سردرگمی و خود رو به در و دیوار کوباندن حاصلی نداره
    1- مرحله اول شوک حاصل از بین رفتن سایت در یک هفته ی اول بود ، میبینید همه ی ما در جستجوی سایت بودیم اما هیچکس دست به اقدامی حتی نوشتن یک مطلب کوتاه در مورد سایت نکرد دقیقا شبیه بیمار تصادفی که ضربه ای به سرش وارد شده و هاج واج نمیتواند باید چه کاری انجام بده . خوشبختانه بانو فائزه مهربان و دوست داشتنی جور مردهای رو کشید و اولین اطلاع رسانی رو خیلی خوب و شایسته انجام داد و از این مرحله گذشتیم.
    2- فاز بعدی اطلاع رسانی برای جمع کردن دوستان سابق هست ، برای هر اقدامی نیاز به هسته اولیه ای حدودا 50 تا 100 نفری از بچه های آزادگی داریم .این مرحله با شروع صفحه فیسبوک آغاز شد و با تاسیس این وبلاگ جان گرفت ، در ادامه دو لینک داده شده به بالاترین که اولی را اگر اشتباه نکرده باشم مربوط به 0mid 57 خودمان بود و دیگری را دلیورانس گرامی زحمتشو کشیدن ، اقدامات موثری در گرد آمدن جمع دوستان هست .
    برای تکمیل این مرحله و تشکیل هسته اولیه زمان زیادی نداریم ، دوستان باید مطلب بنویسید و کلید واژه های گوگل رو برای دوستانی که دنبال نام و نشان سایت آزادگی میگردن تغذیه کنند .
    یک لینک برای این وبلاگ کافی نیست باید چندین لینک دیگر با ده ها تگ و کلید واژه همگی پیرامون سایت آزادگی داده شود تا سرچ کاربران و خوانندگان پیگیر سابق ،آنها رو به این وبلاگ رهنمون بسازه . البته میرور ظاهرا چند ساعتی هست سری به این وبلاگ نزده (باید کمی اکتیو تر بود میرور جان)
    3- مرحله سوم بعد از پیدا کردن جمعی از دوستان ، تحلیل و چرائی اتفاق پیش آمده هست ، البته اینکار از همان لینک اولیه فائزه خانوم در بیرنگی شروع شده و همچنان ادامه دارد .
    نباید این مرحله رو سرسری گرفت ، چون هرگونه اقدام بعدی مستلزم کسب اعتماد دوستان حالا دیگر دودل و مشکوک به همه چیز است . صادقانه بگویم گاهی دیالوگهای این چند روز میرور رو کلمه به کلمه چک میکنم تا مطمئن بشم همون میرور سابق خودمون هست و کس دیگری نباشه . اگر به این جمع بندی برسیم که ادمین سایت دستگیر شده چه راه هائی هست که دوستان داخل ایران امنیتشون حفظ بشه .
    مثلا من به ذهنم میرسه اولین کار غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام شده در آزادگی باشه ، مسلما دوستان کارشناس نطرات بهتری دارند .
    هر اقدام بعدی مستلزم اطمینان و اعتماد هست ، متاسفانه یکی از نقاط ضعف آزادگی ، عدم آشنائی به مدیریت و ادمین بود . از این به بعد هر اقدامی بخواهد صورت گیرد نیاز به شفاف سازی دارد.
    4- مرحله بعدی مطرح کردن گزینه های مختلف برای ادامه یافتن فضای دوستانه هست . اینکه اصلا پایان ماجرا رو اعلام کنیم یا نه نمیخواهیم به سادگی تسلیم بشیم , اینکه آیا امکان تجمع دوباره وجود داره یا خیر با توجه به اینکه یکی از دلایل موفقیت سایت آزادگی وجود هسته ای تقریبا 100 - 150 نفره از بچه های با انگیزه ، قوی و با سابقه بالاترین در شروع آزادگی بود که همگی بعد از اتفاقات آذر بالاترین انگیزه مشترک و محکمی داشتند مبنی بر اینکه دنبال فضائی با آزادی بیان بیشتر هستند .
    5- در صورت به توافق رسیدن جمع مبنی بر انجام کاری باید گزینه های مختلف مطرح و به رای و انتقاد دیگران برسد ، میتوان نظر سنجی گذاشت و یا اقدام دیگر .
    پیروز باشید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رهگزرِ عزیز خیلی‌ جیگری ، دمت گرم و خیلی‌ با مرامی. دمت گرممممممممممممم جیگرررررررررررر

      سمندر

      حذف
  30. با درود مجدد به همه رفیقان ، حدود ده ساعت غیبت داشتم ، عذر من را بپذیرید ، کامنت‌ها را به نوبت میخوانم و پایین میایم و جواب آنها را مینویسم ، خوشحالی خودم را نمیتوانم از دیدن نام تک تک شما پنهان کنم ، لحظاتی را به من فرصت بدهید تا دوباره در خدمتتان باشم ،،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دمت گرممممممممممممم جیگرررررررررررر سمندر

      حذف
  31. ادمین سایت آزادگی در گوانتاناموی اسلامی(کهریزک)درحال اعتراف به کارهای نکرده و کارهایی که در آینده صورت خواهد گرفت می باشد.فعلا آب شنگولی بنوشید و دست به گیرنده های خود نزنید تا ادامه اخبار آزادگی درساعتی دیگر از شنگولی پرس!

    پاسخحذف
  32. دوستان از اینکه دوباره خبرهایی از سایت آزادگی شنیدم و همچنین دیدن شما که در اینجا گرد هم آمده اید تاآن خانه را دوباره بسازید خوشحالم
    تاسف آور است که سایت آزادگی درست سر بزنگاه یعنی انتصابات رئیس جمهوری از دسترس خارج شد .
    در آخرین هفته ها عده ای همه سعی خود را گذاشته بودند که این سایت را مانند دنباله ار دور خارج کنند و تا حدودی موفق هم شدند .
    امیدوارم این از دسترس خارج شدن و بازسازی دوباره آن تجربه خوبی برای همه باشد تا دیگر دچار این حوادث و اتفاقات نباشیم .

    « khorafe »






    پاسخحذف
  33. بسیار ناراحت شدم که آزادگی رو در حال حاضر نداریم. ابتدا در یکی دو روز اول فکر می کردم مشکل از اینترنت منه, ولی مثل اینکه مشکل جدی است. به هر صورت امیدوارم سایت زودتر بازگردد.
    منتظر خبرهای دوستان هستم.
    کاربر ازادگی parseh21

    پاسخحذف
  34. تف تو روحت خامنه ای . تف تو صورت هر چی سانسورچی و سیستم فیلترینگ و هکرهای سیاه دل . اینجا رو هم متبرک کردم :))
    آقا عجب شانسی دارم من :(
    تازه با قلب قرمزم اومده بودم تا از تنهائی دربیام که آسپاسیا رفت ... بعد هم که خود سایت رفت :(
    شانس ندارم که ... راه بیاندازید این ازادگی را . بابا اگه قرار بود از ادمین خبری بشه ، تا حالا شده بود . پوسید این دل ما از تنهائی :(
    بدجوری "تنهام"
    امیدوارم زیاد پاگیر اینجا نشید و یه سایتی راه بیاندازید تا من هم بیام و اونجا برای آسپاسیا از عشق لینک بزارم :))

    پاسخحذف
  35. سلام به همه دوستان و همدردان، من هم یک هفته است که به دنبال خبری از سایت بودم. خوشحالم که عده‌ای از دوستان رو اینجا پیدا کردم. امیدوارم دوران آوارگی مون کوتاه باشه. میرور عزیز ما پشت جبهه مشغول پختن کمپوت هستیم، سنگر رو ترک نکن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر عمه رویا عزیز :)) خوشحالم که ما را پیدا کردید ، من الان با سرهنگ مارکز در خط مقدم دارم بیست و یک بازی می‌کنم ،
      هر چی‌ پول داشتم مخصوصاً به سرهنگ باختم تا برام یه مرخصی درست کنه ، اینجا هم به کسی‌ رحم نمیکنه :))

      حذف
  36. هر چند که بعد از بسته شدن درب خانه اصلی‌ بصورت پراکنده در اینجا و آنجا، و در گوشه و کنار مواردی را توضیح داده بودم ولی‌ لازم است که یکبار دیگر در اینجا نیز به آن اشاره بکنم ،
    همیشه در یک شرکت بین مدیران و صاحبان و مالکان آن شرکت تفاوت وجود دارد و هر کدام مسئولیت جداگانه‌ای دارند و این یک اصل کلی‌ است ، من در پیامی که در صفحه خودم از طرف ادمین سایت دریافت کردم با پیشنهاد همکاری از طرف ایشان روبرو و دعوت بکار شدم، اما در همان زمان هم، یکی‌ دیگر از کاربران عزیز ما نیز در این سمت مشغول بکار بودند و دلیل انتخاب یک شخص دیگر از طرف ادمین، طبق گفته خود ایشان کمک و رسیدگی بیشتر به اداره امور سایت بود، و بدین ترتیب بنده نیز مشغول بکار شدم ، البته بعد از گذشت زمان کوتاهی احساس کردم که اینجانب به تنهایی مشغول به انجام وظیفه هستم ، در تمام طول این مدت تماس من با ادمین سایت از طریق پیامهایی بود که با پست پیام مدیریت بدست من میرسید و نه بیشتر ، این صحبت بدین معناست که به غیر از این روش، هیچ‌گونه تماس ِ خارج از این برنامه بین ما وجود نداشت و تمام گفتگوها در رابطه با مسائل سایت بود ، آنطور که من از طریق اینگونه پیامها و صحبتها، با ایشان آشنا شده بودم، ایشان را انسانی‌ آزادیخواه یافتم و همانطور که ما کاربران، یکدیگر را از طریق دیدگاه‌ها و نوشته‌های خود محک می‌زنیم، برداشت من از ایشان هم بر همین پایه استوار میباشد، بنده امیدوار هستم که غیبت آزادگی ِ ما به درازا نکشد و بزودی به جایی‌ که به آن خو گرفته بودیم بازگردیم ،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میرور جان هرچند در روزهای اول همزمانی از دسترس خارج شدن آزادگی و بالاترین درست در یک زمان ، مورد دستگیری ادمین سایت رو کمرنگ میکرد اما با گذشت نزدیک ده روز و عدم بیخبری از ادمین ، به نظرم مسئله دستگیری جدیتر میشه ، به هر حال شخصی که برای بیش از دو سال با همه تهدیدها و خطرات زیر بار مسئولیت سایتی چون آزادگی رفته ، بعید است اینقدر بی مسئولیت باشد که در قبال این همه بلاتکلیفی و نگرانی دوستان ، حتی یک مطلب کوتاه در شرح آنچه رخ داده و خواهد داد توضیح ندهد .
      در صورت محتمل بودن این گزینه مسلما ارتباطاتی از طرف ادمین دستگیر شده با تو برقرار خواهد شد ، خیلی محتاط و هوشیار باش .

      حذف
    2. رهگذر عزیزم، در ابتدا بسیار ممنون از پیام زیبا و تامل بر انگیز شما ، آنچه را که در وبلاگتان نوشته بودید را باید چند باره خواند ، باعث افتخار من می‌باشد که آن را در این محل قرار بدهم ،
      در مورد دستگیری ادمین، فکر نمیکنم که اینطور باشد ، البته من همیشه آدم خوشبینی بودم ، کمی‌ دیگر صبر می‌کنیم و اگر خبری نشد باید خودمان به فکر چاره باشیم ،

      حذف
  37. بدینوسیله حضور امت حماسه ساز همیشه ولو در صحنه اعلام می شود به مناسبت درگذشت جوان ناکام، نور چشم غربت نشینان و پناهِ براندازان وطنی، مراسم ختمی در مسجد آوارگان اهل بیت، واقع در میدانِ کنار محلۀ سفلی، از تاریخ امشب تا هرشب به صرف ندبه و زاری و تخمه و بشکن برقرار می باشد. از جمیع اهل ذمه و مومنین احتمالی، برای علو درجات و یابود کلیکات سایت مرحوم (مرحومه)التماس دعا داریم. هیئت آوارگان آزادگی.

    پاسخحذف
  38. دلیورنس هستم و سلام عرض می کنم. بنابر پیشنهاد رهگذر که بسیار معقول هست، از دوستان خواهش می کنم از هر زاویه ای که دوست دارند، در مورد آزادگی بنویسند تا در جاهای مختلف لینک بدهیم و دوستان دیگری نیز خبر کنیم بیایند

    پاسخحذف
  39. تازه شده بودم مدیرِ تبلیغاتِ جلیلی می‌خواستم در آزاد‌گی براش تبلیغ کنم که اونم پرید از دستمون . میرور جیگر این روزهایِ انتصابات رو از دست میدیم‌ها ؟! خودت دستبکار بشو، جیگرررررررررررررررررر

    پاسخحذف
  40. با درود خدمت یکایک همرزمان در آزادگی، آرزو میکنم شاد و پیروز باشید، از اتفاقاتی که تو آزادگی افتاد فکر کنم دوستان به اندازه کافی صحبت کردند من هم بنوبه خودم بسیار متاسف شدم بابت این رویداد، طبق توضیح کوتاهی که قبلا تو فیسبوک عنوان کردم تنظیمات سرور آزادگی بدون دستکاری بجای خودش باقیسیت، اما فایل هسته سایت و مطالب اون از روی سرور برداشته شده، و به احتمال بسیار قوی خود شرکت سرویس دهنده به لحاظ حمله به سایت مطالب آزادگی رو برای حفظ امنیت کاربران به جای امن منتقل نموده... غیره ممکن هست به سایتی حمله بشه و شرکت ایمیل به مشتریش نزنه! چند تا احتمال وجود داره صاحب سایت در سفر کاری هست و هنوز ایمیل های خودش رو چک نکرده که این مورد برای خیلی از ما اتفاق افتاده که شاید ١ ماه هم بابت کار به ایمیل سر نزدیم, در رابطه با امنیت با چندین سرویس امنیتی سرور رو چک کردم هیچگونه اشکال امنیتی دقت کنید مورد امنیتی گزارش نشد... دامین آزادگی کماکان به حالت قبلی خودش باقیست و در اختیار خوده صاحب سایت هست.... تا زمانیکه که مدت پرداخت اون به اتمام برسه و یه دوره انتظار رو بگذرونه تا بعدا آزاد بشه ! نمیخام در رابطه با اینکه مالک سایت چه کارهایی باید انجام میداده که نداده صحبت کنم چون این موارد رو خودتون بهتر میدونین، مالک سایت رو کسی ندیده و نمیشناسه ولی کاری که انجام داده برای خود من بسیار ستودنیست. هر کس دیگری جای این فرد بود بعد از مطره شدن سایت اولین کاری که میکرد تبلیغات جور واجور میگرفت و از ما مثله ب....رین درخواست میکرد که آقا روی لینک تبلیغات کلیک کنین دیگه ! اگه کلیک نکنین ماه دیگه ٤تار موی باقی مونده تو سر کچل کله حلبی میوفته زمین فاطمه خانم واسه خاطر همون ٤ تار مو عذرشو میخاد! اما اینکارو نکرد تو دنیای وب تبلیغات رکن اصلی هست ولی آزادگی به محیط و جو کاربرا احترام گذاشت اینجا بنده نه از مدیریت کسی دفاع میکنم و نه شخص خاصی منظورمه ... صحبتم با صاحب سایت هست، همین الان دامین آزادگی رو اگه بخاد بفروشه خدا تومن ازش میگیرن ولی با سبک سنگین کردن جریان به این نتیجه میرسم این فرد هر کسی که هست یه فرد کاملا آزادیخواهی هست که دوست داشته محیطی واسه کاربرا ایجاد کنه که بتونن با هم صحبت کنن حرفشونو بزنن، حذف کردن و خفه کردن صدا و یا اینکه باند ایجاد کردن مثله سایت ب....ترین هیچ سودی که نداره هیچ در عوض نشون میده که فردی که سانسور میکنه و یا بی جهت فله ای کاربرا رو به خاطر انتقاد به دین و مذهب اخراج میکنه نشون میده اندیشه این فرد بسیار خطرناکه چون با چوب سانسور بازیشو انجام میده که اینارو خودتون بهتر از هرکسه دیگه ای میدونین، تو مدتی هم که آزادگی آپ بود این سایت رو بررسی کردم و هیچ ایراد امنیتی در اون وجود نداشت ، اما تو بی ...گی وجود داره قبلا هم تو یکی از پست های مربوط به این سایت توضیح کوتاهی رو دادم... مهم کاربران ایران هستن که همیشه دلشوره اونها رو داشتم و دارم، اما حالا یه نکته ای رو بگم کدوم یکی از دوستانی که از ایران آنلاین میشن بدون فیلتر شکن و یا وی پی ان وارد سایت شدن؟ اگه از فیلتر شکن امنی استفاده کن حتی اگه تو سایت وزارت اطلاعات رهبر غوزمیت جمهوری اسلامی هم وارد بشن هویت این افراد قابل ردیابی نیست، به همین خاطره همیشه گفتیم و باز هم میگیم دوستانی که از داخل کشور آن میشین فیلتر شکن ها و همچنین وی پی ان هایی که استفاده میکنین رو از هر سایتی که جلوتون اومد دریافت نکنین،،، اما باز هم رعایت اصول و اخلاق وب ایجاد میکنه به قوانین حریم شخصی کاربران عمل بشه تا جای هیچگونه شک و شبه ای نمونه،،، تیم سایبری سربازان گه نام امام زمان انقدر ها هم که فکر میکنین وارد نیستن شاید بتونن برای چند ساعت سایتی رو مختل کنن اما اگه وبمستر چند اصل امنیتی رو پیاده کنه طرف با پوزش شورت خودشم بکشه رو سرش کاری نمیتونه بکنه خوب ولی این اصول هزینه بر هست و کمتر سایتی این موارد رو انجام میده، چون سودی از این راه عایدش نمیشه که بخاد این موارد رو پیاده بکنه ،،، امیدورام با توضیحات کوتاه و ساده ای که قرار میدم دوستانی که در شک و شبه موارد حریم شخصی خودشون هستن قانع شده باشن،،، در مورد سایت هم توضیحات کوتاهی رو به آقای میرور ارسال کردم و امیدورام در وهله اول آزادگی بالا بیاد چون میدونم بشدت به محیط اونجا دوستان خو گرفتن و به نوعی خانه مجازی دوستان شده ولی در نهایت چاره ای نیست جز ایجاد مکانی جدید با سیستم جدید و بسیارکامل در زمینه امنیت و همچنین امکانات که بتونه در عین سادگی کامل باشه ایجاد کرد ... شاد و پیروز و پاینده باشید
    با احترام (Aplus)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Aplus گرامی‌ دستمریزاد جیگر ، واقعا که افتخارِ من این است که دوستانی مثلِ تو عزیز را در کنار خودم احساس می‌کنم. مرسی‌ از توضیحِ کامل و مفیدت ، دمت گرم جیگررررررررررر

      حذف
    2. صل علی محمد..امام آپلوس خوش اومد!(وزیر تکبیر آزادگی:شنگولی)

      حذف
    3. شنگولی‌ باز که شنگولی‌ ؟؟؟ همیشه شنگول باشی‌ جیگر

      حذف
  41. مطلبِ جالبی‌ از آن رویِ سکه رژیمِ خونخوارِ اسلامی ، از دست ندید ...
    ------------------------
    «علی مانده و حوضش!»

    http://rastaakhiz.blogspot.com/2013/05/blog-post_2272.html



    به عنوان یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق، که ریاست آن با آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس کنونی مجلس خبرگان رهبری می‌باشد و در انتخابات پیش رو نیز سعید جلیلی، با حمایت تیمی از دیگر فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، پای در میدان گذاشته‌اند، می‌خواهم از نگاهی دیگر و متفاوت از نگاه مرسوم به این دانشگاه بپردازم. پیش‌گفتارنوشتارهایی که در دو بخش خواهید خواند، نوشتارهایی است از سر درد و افسوس و حسرت، که نشان‌دهنده این است که ریزش‌های نظام جمهوری اسلامی، در همه سطوح، با شدت و حدت ادامه دارد؛ در رأس هرم قدرت، افرادی چون هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی؛ در میانه هرم قدرت افرادی چون حسین علایی، محمد نوری‌زاد و عماد افروغ و در لایه‌های پایین‌تر این هرم، افرادی چون برخی دانشجویان دانشگاه امام صادق از جمله خود من؛ بدین سان، اگر از افراد ناآگاه، کسانی که منافع مقطعی یا درازمدت آنها اقتضا می‌کند و نیز افرادی که شریک در خیانت و جنایت و دزدی هستند، چشم بپوشیم، دیگر فقط «علی مانده و حوضش!»

    دانشگاه امام صادق، دانشگاهی است که برای کادرسازی نظام جمهوری اسلامی، به ابتکار آیت‌الله منتظری تأسیس شد و ریاست آن از زمان تأسیس تا کنون، در اختیار آیت‌الله مهدوی کنی است – مدیریت واحد خواهران این دانشگاه نیز در اختیار همسر و دختر آقای مهدوی کنی است! - و آقای منتظری در کتاب خاطرات خود، به چگونگی تأسیس آن و نیز چگونگی کنار گذاشتن او از ریاست هیأت امنا اشاره کرده است. نکته جالب توجه دیگر در مورد این دانشگاه اینکه این دانشگاه در زمان شاه، شعبه مدیریت دانشگاه «هاروارد» بوده است.

    برخی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در پست‌های مدیریتی و اجرایی کشور، به نقل از روزنامه اعتماد، شماره ۲۱۵۸، ۳ بهمن ۱۳۸۸، مقاله «از پل مدیریت تا میز مدیریت: نگاهی به نقش شبکه دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) در پست‌های مدیریتی» و برخی اطلاعات شخصی، به شرح زیر است:

    - سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و کاندیدای ریاست جمهوری؛
    - سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
    - علی باقری، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، برادرزاده آیت‌الله مهدوی کنی؛ برادر او، مصباح باقری نیز داماد آیت‌الله خامنه‌ای است؛ وی ریاست ستاد انتخابات سعید جلیلی را نیز بر عهده دارد؛
    - عبدالله رمضان‌زاده، استاندار سابق کردستان، سخنگوی دولت محمد خاتمی، زندانی سیاسی کنونی؛
    - مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس؛
    - کاظم جلالی، نماینده مجلس، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛
    - حجت‌الله ایوبی، معاونت پیشین اجتماعی وزارت کشور و رئیس مؤسسه فرهنگی اکو؛
    - غلامرضا خواجه‌سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم؛
    - علی‌اکبر علیخانی، رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛
    - محمدباقر خرمشاد، ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عباس خسروی فارسانی، نویسنده کتاب هفت‌جلدی «نجواهای نجیبانه» و گرداننده وب‌لاگ http://najvahayenajibane.blogspot.de همان‌گونه که خود می‌گوید از دانش‌آموخته‌گان دانشگاه امام صادق است!
      کتاب نجواهای نجیبانه، مجموعه نامه‌هائی است که سران حکومت به‌یکیگر ودیگران به آن‌ها نوشته‌اند! کتاب خواندنیست، گواینکه ساختار آن و به‌خصوص فهرست‌های بلندبالای تکراری (اجمالی و تفصیلی) در تمام جلدها، از جذابیت آن کاسته و حجم بسیار زیادی را نیز اشغال کرده است! با این‌وجود خواندن آن را به کسانیکه علاقه‌مند به‌شناخت پشت پرده جریانات حکومت اسلامی هستند، توصیه می‌کنم! کتاب را می توانید از آدرس وبلاگ آقای خسروی فارسانی که در بالانوشته شد و یا از طریق سایت خودنویس دانلود کنید!
      https://www.khodnevis.org/article/51723

      حذف
  42. به kaka و همه قرمز ها ...
    --------------------------------
    فقط جهتِ کری خونی
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=175019885995266&set=a.104361056394483.9988.100004617667272&type=1&theater

    پاسخحذف
  43. درود بر همه دوستان و دوستداران آزادگی،
    خوشحالم که شما عزیزان را پرشمار در اینجا می‌بینم.
    نومیدی به خود راه ندهید. آزادگی در ذهن و قلب تک تک شما زنده است. با یاری هم خانه تازه‌ای برپا خواهیم کرد. بقول شاعر:
    گر نخل وفا بر ندهد چشم تری هست
    تا ریشه در آب است امید ثمری هست
    هر چند رسد آیت یأس از در و دیوار
    بر بام و در دوست پریشان نظری هست
    شهاب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شهاب عزیز و گرامی، باعث افتخار است که شما را هم در اینجا می‌بینم ، خوشحالی خودم را نمیتوانم پنهان کنم واز اینکه سروران گرامی یکایک تشریف می‌آورند و با پیام خودشان این صفحه را می‌‌آرایند به خودم میبالم ،

      حذف
  44. میرور میگوید ؟! در حال حاضر ارتباط من نیز با ادمین سایت قطع شده است ... این ادمین مجازی آزادگی چه کسی بود ، در بالا ترین حداقل با همه کم و کاستی هایش فرد مشخص و حقیقی دارد . اما در آزادگی معلوم نبود سرنخ این سایت دست چه کسی است ، اطلاعات داده شده هم همه مشکوک بود .

    وزارت اطلاعات هم سایت هایی دارد که به رژیم فحش میدهند و سعی میکند افراد مخالف را در حول و حوش خودش داشته باشد و آنها را بازی دهد و سر بزنگاه دستگیر و متفرق و یا مزدور خودش کند .
    حساب کنید اگر آزادگی پس از انتخابات دوباره شروع به کار کند ؟ چه فایده دارد . به قول معروف به توپچی 30 سال جیره و مواجب میدهند که یکبار شلیک کند وقتی نکرد بیرونش می اندازند . این آزادگی هم چند سالی با همه فراز و فرودها شروع بکار کرد و پس رفت و پیشرفت هایی داشت اما وقتی زمان انتخابات مانند مهدی موعود غیب شد . یعنی یک جای کار می لنگد .




    پاسخحذف
  45. درود متقابل بر میرور نازنین،
    تلاش شما را برای برپایی این صفحه و گردآوری دوستان در زیر یک سقف می‌ستایم. پیام‌های پرشمار دوستان مؤید اعتبار و گیرایی آزادگی است. حتا کسانی که در اینجا شما و آزادگی را با تیر تهمت و ملامت نشانه گرفته‌اند و به خیال خود بر "مزار آزادگی" پایکوبی می‌کنند، با حضور خود شرمگینانه اعتراف می‌کنند که هنوز نتوانسته‌اند خود را از میدان جاذبه‌ی آزادگی رها کنند!
    به امید روزهای بهتر.
    پیروز و سربلند باشید

    پاسخحذف
  46. سلام به تمام دوستان گل امیدوارم هرچه سریعتر سایت آزادگی راه بیفته و دیگه از این مسائل نداشته باشیم .....البته اینبار اگر سایت بالا اومد باید حتمآ صاحب سایت خودش را آشکار کنه و جوابگوی مشکل باشه.... امیدوارم....همگی خوش باشید .....reza45

    پاسخحذف
  47. یک تفاوت آشکار در حفظ حریم خصوصی آزادگی که در نوع خود بسیار مترقی بود و سایت های دیگر در ذیل می آید:
    هنگام ثبت نام در سایت بی رنگی به بخش "حفظ حریم خصوصی"که مراجعه می کنید و مطالعه می فرمایید نکات جالب تری مکشوف می شود که در نوع خود قابل تامل و تعقل است.بنده این مطلب را در فیس بوک تارنمای بی رنگی و همچنین خود وب سایت اصلی گزارش کردم.نتیجه آن شد که در فیس بوک بعنوان اسپمر معرفی شده و اکانتم غیر فعال گردید.در سایت بی رنگی هم حکم به اخراجم دادند.این سایت بی تردید یکی از سایت های تحت نظر نظام مقدس ولایی-الهی می باشد!

    دلایل این امر:ابتدا به صفحه فوق مراجعه می کنیم:

    http://www.birangi.com/Page/privacy

    در سطر پنجم گفته می شود:"دسترسی و یا استفاده شما از سایت و خدمات آن به منزله‌ی پذیرش تمامی مفاد نوشته شده در این صفحه می باشد." ترجمه: شما ولایت مطلقه سایت بی رنگی را می پذیرید و با آن بیعت می کنید.
    در سطر بیست و هفتم می خوانیم:"بی رنگی ممکن است اطلاعات شما را تنها در صورت پاسخ به درخواستهای قانونی و پیروی از قانون (همانند درخواست پلیس بین الملل) در اختیار چنین ارگانهایی قرار دهد." ترجمه :ممکن است به درخواست قانونی نظام مقدس الهی-ولایی ما اطلاعات شما را در اختیار نهادهای زیربط قرار دهیم.(آیا هیچ استثنایی در مورد تبادل نشدن این اطلاعات با نظام جمهوری اسلامی ایران منظور شده است و یا صرفا بازی با کلمات جهت اطمینان بخشی کاذب به ثبت نام کننده منظور نظر بوده است؟)
    در سطر بیست و نهم می خوانیم:"در صورت ورشکستگی، ادغام، واگذاری و یا خریداری بی رنگی، اطلاعات شما به عنوان دارایی‌های آن، در معامله منتقل خواهد شد. موارد ذکر شده در «سیاست حفظ حریم خصوصی بی رنگی» بعد از انتقال به نهاد جدید اعمال خواهد شد." ترجمه:ممکن است یک ارگان یا فرد شاغل در نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی سایت بی رنگی را خریداری نماید(به فرض نبود هیچ گونه شبهه در اداره کنندگی این سایت توسط همان نظام).آیا واگذاری سایت به نظام مقدس به معنی تبادل اطلاعات کاربران این سایت خواهد بود؟برطبق همین بند پاسخ آری است!
    در سطر سی و یکم می خوانیم:"بی رنگی ممکن است اطلاعات غیر خصوصی و غیر شخصی شما را به اشتراک بگذارد و یا افشا کند." ترجمه:چه تعریف مشخصی از مرز بین اطلاعات غیر خصوصی و غیر شخصی و ضد آن وجود دارد؟ذکر یک جمله کلی و مبهم گونه به نشانه فریب ذهن خواننده(حال تصور کنید اصلا کاربر ایرانی حوصله خواندن قوانین مزبور را نداشته و با یک کلیک سریع "من موافقم"ثبت نام خود را به پایان می برد!)
    در سطر سی و پنجم می خوانیم:"ما تمام تلاش خود را برای حفاظت از اطلاعات شما انجام می دهیم ولی نمی توانیم این مسئله را به دلیل ماهیت شبکه‌ هایی اینترنتی تضمین کنیم." ترجمه:اگر داده های شما بصورت کاملا تصادفی(!)از سایت ما به تارنمای سربازان سایبری گمنام درز کرد بدانید و آگاه باشید که ما از قبل پیش بینی آن را کرده بودیم!
    در سطر سی و هفتم می خوانیم:"همچنین کارکنان و مسئولان بی رنگی دسترسی محدودی به اطلاعات شخصی شما دارند و فقط برای مسئولانی که به طور مستقیم برای ارائه خدمات و انجام وظیفه‌شان و یا برای ارتباط با شما در امور پشتیبانی نیاز به این اطلاعات دارند، این امکان و اجازه وجود خواهد داشت." ترجمه: این کارکنان چه کسانی هستند و چه میزان سطوح دسترسی برای آنان تعریف شده؟ملاک گزینش این افراد چه بوده؟ چرا هیچ بندی دال بر تعهد این افراد(حداقل بصورت صوری)نوشته نشده است دال بر اینکه این افراد حق تبادل اطلاعات شما را با هیچ شخص ثالث ندارند؟
    در سطر چهل و ششم می خوانیم:"بی رنگی حق دارد در هر زمانی تغییراتی که صلاح می داند را در متن «سیاست حفظ حریم خصوصی» ایجاد کند." ترجمه:هروقت مصلحت نظام بی رنگی اقتضا کرد به میل خود قوانین نانوشته ای را به مورد اجرا خواهد گذاشت و به یک کلی گویی از آن در بخش قوانین سایت بسنده خواهد نمود.اینکه چه عاملی سبب تغییر خواهد شد نیز مشخص نگردیده و یا حداقل پیش بینی نشده است.
    در سطر چهل و هفتم و در انتهای جمله می خوانیم:"این حق مسلم شماست.." خواندن این جمله چه نکته ای را به ذهن خاطر نشان می کند؟!(شنگولی)

    پاسخحذف
  48. همانم که می دانی۱۰/۳/۹۲ ۱۹:۴۳

    من هم به همه ی عزیزان درود می فرستم! امیدوارم این سایت دوباره بالا بیاد تا دوباره دور هم جمع بشیم! همش تقصیر رامکال بود که اون بلا رو سر علی هفتاد آورد! یا شایدم خود من! :-)))

    پاسخحذف
  49. این چند روزه که تقریباً هر روز توی گوگل بدنبال ردی از آزادگی بودم و به جایی هم نمی‌رسیدم تا دیروز که شانسی توی بالاترین مطلبی درباره آزادگی دیدم. توضیحات‌ عزیزانی مثل رهگذر و Aplus در مورد وضعیت سایت و مدیران هم جالب و خوب بود. در درجه اول از Mirror عزیز تشکر کنم که کاربران سایت رو فراموش نکردن و باز به این طریق هم که شده خبررسانی می‌کنن.

    من هم با نظرات مطرح شده در اینجا موافقم، و مشخصه که الان مشکل از کار افتادن سرور هست. البته اینکه سرور فقط از دسترس خارج شده یا اینکه تمام مطالب اون هم حذف شده خیلی در نتیجه نهایی تاثیر نداره. منظورم این نتیجه هست که مشکل اصلی این هست که ادمین اصلی که اطلاعات سرور دستش هست آیا مجدد فعال می‌شه یا نه.

    تا اینجا هم دو سناریوی منطقی بیشتر به نظرم نمی‌رسه. بماند یه سناریوی سوم هم در فکرم هست که حتی تصورش هم برام سخت هست و برای همین ازش صحبت نمی‌کنم.

    در سناریوی اول مشابه وضعیت مهیار سایت دنباله، ادمین آزادگی هم بخاطر لو رفتن اطلاعات شخصی احساس خطر کرده یا تحت فشار ترجیح داده که کرکره سایت رو پائین بکشه. اگه اینجور باشه که خیلی احتمال کمی داره که ایشون مجدد سایت رو فعال کنن و بعد از اتمام اشتراک آدرس و سرور دیگه اونها رو تمدید نخواهند کرد.
    بماند خیلی خیلی برام جای تعجب بود که Mirror با وجود این همه فعالیت توی آزادگی و قدرت مدیریتی، دسترسی به بخش فنی و یا حتی راه تماس مستقیم یا موثر با ادمین رو نداره. مگه اینکه ایشون ابزارهای مدیریتی مهم مثل کنترل برنامه‌نویسی سایت و IPها دستشون نبوده و برای همین ادمین بصورت آنلاین و بدون شناخت خاصی برای مدیریت انتخابشون کرده. اینکه حتی حدس می‌زدن که مدیر همکار داشتن اما مطمئن نبودن، هم نکته جالبی هست.

    سناریوی دوم هم هک سایت و کنترل اون بدست سایبریها هست که باز منجر به از کار انداختن سایت شده.

    در هر دو سناریو با توجه به اینکه به علت دلایل امنیتی، تابحال امکان شناخت کافی در مورد ادمین سایت وجود نداشته، من هم مشابه نظر رهگذر عزیز قبول دارم که (البته با عرض معذرت از Mirror عزیز و البته ادمین و مدیران احتمالی دیگه) اول مجبوریم مطمئن بشیم که ایشون یا اونها حتماً خودشون هستن یا نه. چون در نبود مدیران (سهوی یا خدای نکرده جبری) هر کسی می‌تونه خودش رو بجای Mirror یا حتی ادمین معرفی کنه و به راحتی هم این ادعا قابل بررسی نیست. البته باز به قول رهگذر عزیز تابحال با دیدن لحن نوشتن و گفتار Mirror عزیز با اطمینان زیاد می‌شه گفت که ایشون خودشون هستن، اما در مورد ادمین هنوز وضعیت نامشخص هست.

    با بررسی هر دو سناریو به نظر که تنها راه همونی هست که خود Mirror هم پیشنهاد داده. یعنی ایجاد یه سایت جدید مشابه آزادگی.
    چون اگه منطقی نگاه کنیم در مورد سناریوی دوم مطلقاً راه برگشتی برای سایت و دیتابیس و حتی اسم سایت نیست. در حالت خوشبینانه برای آدرس سایت هم نهایت می‌شه صبر کنیم دم زمستون که آدرس مجدد نیاز به تمدید پیدا کنه و البته کنترل‌کننده فعلی هم اون رو تمدید نکنه تا بشه آدرس رو مجدد به کنترل دربیاریم. چیزی که در عمل به سختی ممکن هست و مستلزم چند ماه دست روی دست گذاشتن هست.
    اگه سناریوی اول هم درست باشه که نشون می‌ده ادمین سایت تابحال عمدی سکوت کامل اختیار کرده و برای همین هم به احتمال زیاد و به دلایلی که می‌تونه امنیت باشه، این سکوت رو ادامه خواهد داد و عملاً از این طریق دسترسی به دیتابیس سرور سایت و باقی اطلاعات ممکن نخواهد بود.

    البته تمام این بحثها از جنبه منطق و عقلانی درست به نظر می‌رسن. اما خودم ته دلم امیدوارم که ادمین در وضعیت امنیتی خوبی به سر ببرن و به زودی شاهد بازگشایی مجدد سایت همراه با تمام آرشیوهای اون باشیم.
    پارسال چند بار پیش‌بینی کرده بودم که دم انتخابات روزهای سختی برای آزادگی خواهد بود و الان ناراحتم که چرا متاسفانه این پیش‌بینی حقیقت شده.

    Freevoice

    پاسخحذف
  50. Freevoice عزیز، شاید شما ندانید و یا کمتر بدانید، اما من بارها و بارها در سایت اعلام کرده بودم که به قسمت پشتیبانی دسترسی‌ ندارم و حتی ایمیل‌هایی‌ که کاربران به آنجا میفرستادند از چشم من پنهان بود ، حتی بیشتر مواقع کاربران اعتراض میکردند که چرا به ایمیل‌هایشان جواب نمیدهم، چون آنها را نمیدیدم که بخواهم جواب بدهم ، ولی‌ به محض دیدن گزارش که مربوط به کار من میشد در باره آن اگر لازم میشد اقدام می‌کردم ، من در تمام این مدت هیچوقت در باره نام و نشان ادمین کنجکاوی نکردم زیرا در اینجور کارها به لحاظ امنیتی کندوکاو صحیح نیست ، چه بسا اگر ادمین هم از من، سؤالاتی خارج از محدوده کاری می‌پرسید ، بنده جواب نمیدادم ، ادمین من را از میان کاربران و بر اساس دیدگاه‌های من و شناختی‌ که معمولاً ما هم از یکدیگر پیدا می‌کنیم انتخاب کرد ، طبیعی است که هیچ صاحب امتیاز و مسئولی اسرار کاربرانش را طبق تعهدی که دارد به دیگران نمیدهد ، کمااینکه بنده نیز، بسیاری از حرکات خصوصی و روابط غیر متعارف را میدیدم و هیچوقت آنرا بازگو نمیکردم چون محدوده شخصی‌ افراد بود و به من ربطی‌ نداشت ، در مورد اینکه من همکار داشتم یا نه، این را بگویم که من در این باره با تردید صحبت نکردم و مطمئن بودم که شخص دیگری هم در کنار من وجود دارد ولی‌ در همان ابتدای شروع کار من, ایشان به دلائلی فعالیت خودشان را کم و قطع کردند ، البته حساب کاربری ایشان هنوز باز است ،
    Freevoice عزیز، در هر صورت من اینجا هستم و به سؤالاتی که از آن اطلاع دارم و به من مربوط میشود جواب میدهم ، دلیلی‌ ندارد که شخص دیگری بجای من خودش را به درد سر بیاندازد ، من همیشه در بین کاربران بودم و به سوالات آنها و مشکلاتشان رسیدگی می‌کردم ، اما در مورد ادمین اگر به اینجا بیاید و ادعا بکند که ادمین سایت آزادگی میباشد ، کافیست که من با یکی‌ دو سوال و جواب به شما بگویم که او ادمین هست یا نیست، من باز هم در خدمت شما هستم و مطئمن باشید اگر نکته‌ای باشد که بتوانم به آن جواب بدهم حتما پاسخگو خواهم بود ، با احترام Mirror

    پاسخحذف
  51. با سلام بر میرور..شنگولی هستم..در بلاگر خود سایت آزادگی در انتهای صفحه یادم هست که نوشته شده بود طراحی و پشتیبانی توسط مجتبی ستوده..شما اصلا این شخص را می شناسید؟به ایشان دسترسی دارید؟یا اصلا این اسم ساختگی است و وجود حقیقی ندارد یا شما از آن بی اطلاع هستید؟منظورم به بیانی ساده آنکه می توانید از طریق ایشان هم جستجوی ادمین یا آنچه که واقعا بر سایت رفته است را تحقیق کنید.سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان که در مورد این شخص تحقیق کردم به نظر تنها قالب برای وبلاگ داشته و ادمین هم ازش استفاده کرده. یعنی لزوماً این دو با هم ارتباط ندارن و به احتمال زیاد سازنده قالب یعنی مجتبی ستوده از این استفاده خبر نداشته. این آقا توی وبلاگهای باغبان‌باشی و سیاه‌قلمهای مترسک دیوونه هم فعال بوده که البته الان که هر دوشون هم غیرفعال هستن.

      متاسفانه چون ادمین و هویت واقعی ایشون شناخته شده نیست‌، با اطمینان نمی‌شه گفت که فلان کس حتماَ ادمین هست و یا برعکس نیست.
      Mirror عزیز می‌تونه هویت مجازی ایشون رو تائید کنه چون به قول خودشون باهاش ارتباط مجازی داشتن و لحن صحبت و یا اطلاعات رد و بدل شده رو می‌دونن. اما باز طبق صحبتهای خودشون، حتی ایشون هم نمی‌تونن شخصیت واقعی ادمین رو تشخیص بدن.‌ چون طبق صحبتهای اینجا تابحال تماسی در دنیای واقعی صورت نگرفته و همش پشت ماسک دنیای مجازی بوده.

      حذف
  52. شنگولی‌ جان ، شما به نامی‌ اشاره می‌کنید که من هرگز آن را ندیدم و یا اصلا به آن توجه نکردم ، در ضمن میخواستم بدانم که شما با چه نامی‌ در سایت فعالیت داشتید؟ بسیار ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نغز است جناب میرور..این حقیر را بجا نیاوردید؟مدتی به دور از غوغای شیرین آزادگی به سر بردم..گاه دورادور پیگیر مطالب ارزنده و دلنشین دوستان می بودم..کوتاه وقفه ای در آمد و شد این کمترین به آزادگی به دلیل پاره ای گرفتاری های شخصی پیش آمد نمود..افسوس که آنگاه رسیدم که "آن کوزه بشکست و آن پیمانه بریخت."..(شنگولی فعلی بنا به تشخیص مصلحت نظام شنگولستان!)
      اگر به انتهای تارنمای فوق نظر بیفکنید ملاحظه خواهید نمود:http://blog.azadegi.com

      حذف
  53. ممنون که وقت گذاشتین و توضیحاتی دادین. راستش خودتون بهتر می‌دونید که اینجور مواقع، بخصوص در مملکت خودمون که بیشتر مردم از ترس مشکلات امنیتی پشت ماسک دنیای مجازی مخفی هستن، تشخیص واقعی بودن سخت هست و صحبتم رو به دل نگیرین و قبلش معذرت خواستم.
    الان هم با وجود صحبتهای شما توی این وبلاگ مطمئن شدم که همون Mirror عزیز خودمون هستین و جای نگرانی نیست.

    اما در مورد نحوه همکاری شما با ادمین هم راستش انتظار داشتم این همکاری صمیمی‌تر و نزدیک‌تر باشه. می‌دونید که به خاطر ماهیت این سایت و اینکه اصولاً بهتر هست ادمین اینجور سایتها بطور دقیقتر همکارانش رو بشناسه، فکر می‌کردم حداقل یه ایمیل فعال که مرتب ازش استفاده می‌کنه، رو داشته باشید.

    در مورد اینکه گفتین نیازی به جعل هویت نیست، راستش به نظر می‌یاد که سایبریها اگه دستشون برسه، بدشون نیاد که سایت رو با اسم شما و ادمین بگردونن و از این طریق حداقل بتونن افکار خوانند‌ه‌ها رو کنترل کنن و وسط کار هم به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنن. چیزی که قبلاً چند باری انجام دادن.
    ولی اینکه گفتین شما می‌تونید تشخیص بدین ادمین واقعاً خودش هست یا نه، واقعاً باعث اطمینان بیشتر هست.

    با این اوصاف تا ایشون با شما تماس نگیره، عملاً شما قادر به پیدا کردنشون نیستین. بماند اینکه Aplus عزیز در یکی از تئوری‌هاشون گفته که شاید ادمین سرش شلوغ بوده که هنوز متوجه نشده سایتش از دسترس خارج شده، بعید به نظر می‌رسه. بخصوص که دردنیای فعلی (حتی ایران درپیت خودمون) تقریباً کسی نیست که از طریق انواع و اقسام روشهای مختلف به ایمیلهاش دسترسی نداشته نباشه و ایمیلهای اخطار شرکت میزبان سرور رو ندیده باشه.
    این نکته که سایت همزمان با اعلام رسمی رد صلاحیتها از دور خارج شده، شانسی بودن قضیه رو کمتر جدی نشون می‌ده.

    برای همین یا ادمین به هر دلیل خودش نمی‌خواد سرور رو فعال کنه یا به احتمال ضعیف‌تر سایت هک شده. گفتم به احتمال ضعیف‌تر چون اگه اینجور شده بود، تابحال سایبریها سعی به سوءاستفاده از موقعیت سایت تسخیری رو داشتن و بعید بود این شکار ذیقیمت رو بی‌مصرف بذارن.

    اینجا و نظرات شما و باقی عزیزان آزادگی رو رصد می‌کنم که شاید به زودی گشایشی شد و سایت مجدد فعال شد.
    باز هم ممنون از شما و البته همه کسانی که پیگیر موضوع هستن.

    پاسخحذف
  54. دلیورنس
    میرور جان! پیشنهاد می کنم قبل از اینکه دوستان بمرور از این موضوع دلسرد بشن و دیگه به این صفحه سری نزنند، ایمیل آدرسی از خودتان اینجا بیارید تا دوستان آزادگی بتونند در قدم اول، ایمیل آدرس خودشون رو برای شما ارسال کنند. به این صورت، هر موقع خبر خاصی بود، شما خواهید توانست با دوستان آزادگی در تماس باشید. پیشنهاد می کنم که از جی میل استفاده کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میگم دلیور جون..اینجا ایمیل بفرستیم بد نیست ها..هم فاله هم تماشا!!
      http://filter.internet.ir/ شنگول پرس!

      حذف
  55. به‌‌‌ به‌‌‌ جناب استاد کسروی عزیز ، خوب ما را تنها گذاشتید ، در غیبت شما من چند بار در دیدگاه‌هایم از شاه بیت جملات شما استفاده کردم اما همشون نقض بود :))
    استاد، در مورد آن شخص، Freevoice گرامی اطلاعات‌شان بسیار بیشتر از من بود و خود من برای اولین بار بود که به اون اسم بر می‌‌خوردم اما اگر خود ادمین به اینجا می‌‌آمدند، بنده می‌توانستم ایشان را تایید بکنم تا خیال همه از این بابت راحت بشود ، در مجموع بسیار خوشحال شدم که شما را در اینجا دیدم ، مگر ما زمین بخوریم که شما بالای سر ما بیائید :))

    پاسخحذف
  56. دوستانی که دیدگاه میگذارند توجه داشته باشند که اگر گنجایش این صفحه به اتمام رسید و صفحه سنگین شد ادامه آنرا در زیر پست دیگری که متعلق به رهگذر گرامی میباشند بنویسند ، در بلاگر، من شیر درجه گنجایش کامنت را تا به آخر باز کردم ، یعنی‌ یکصد کامنت و تا الان و با این کامنت، یکصد و سه دیدگاه نوشته شده است ،

    پاسخحذف
  57. من هنوز تو شوكم...!
    چي شد يهوي؟
    صبح-ش ، با رامكال و ديگران داشتيم ملت رو دعوت و ترغيب ميكرديم به همكاري و فعاليت بيشتر كه يكباره كل سايت منهدم شد.(فك و فاميل هميشه بهم ميگفتن چشام شوره ها--باروم نميشد!!!)
    الان چي؟
    ياد هر كدوم از دوستان ميافتم يه فاتحه ميفرستم...چه دوراني بود!
    دوستس هايي كه به يكباره تمام شد: يا اينكه مختصر فرصتي نماند تا كه تداوم پيدا كنن.
    .
    .
    يه روز دسته جمعي از كوه صهيون ميرفتيم بالا و روز ديگه كباب رو تو رستوران شمشيري ميزديم تو رگ: ولي هميشه خدا جمعمون جمع بود.جمع-جمع...!
    دلم از اين ميسوزه كه دير تو جمع اومدم و زود هم مجبور به رفتن شدم...كاش ميشد تاريخ دوباره تكرار بشه.
    .
    .
    .
    دلم خيلي براتون تنگ شده.
    (گريه حضار)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقا ما فکر میکنیم شما *m.roshan* باشید. درسته؟
      اگه خودتون رو معرفی کنید خیلیا رو خوشحال کردید.
      همش فکر میکردم چطور باید روشن رو اینجا آورد ؟ ، وقتی دیدم یکنفر هم آدرسی از آزادگان آزادگی در وبلاگ خودش گذاشته خیالم راحت شد که حتما روشن اینجا رو پیدا میکنه.
      آیا شما روشن هستید؟

      حذف
    2. رامكال عزيز.
      من قبلا ً در حضور بزرگواراني همچو شما و باقي دوستان؛روشن بودم.
      الان ديگه تاريك تاريكم...!

      حذف
  58. سلام بر کاربران گرامی ازادگی بنده گیگابایت هستم

    از ایتکه کاربران دوباره زیر یک سقف جمع شده اند بسیار خرسندم

    اینه گرامی سلام حالت خوب است و چطور شد که ازادگی از دسترسی خارج شد ؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  59. رامکال جان ، من هم فکر می‌کنم که خودِ خودش باشد یعنی‌ روشان عزیز ، و بسیار خوشحالم که او را هم در جمع خودمان می‌بینم ،،،،، روشان جان خوش آمدی :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوش رفتم به در میکده خواب آلوده........خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده
      آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش.........گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده
      شست و شویی کن و آن گه به خرابات خرام...تا نگردد ز تو این دیر خراب آلوده
      .
      .
      .
      ميرور جان خيلي ازت دلگيرم...شديد!
      توهمات يه عده مفلوك دربدر رو تو سايت همسايه قديمي! ديدم حالم يه كمي سر جاش اومد.(بايد از فائزه خانوم و رهگذر گرامي بابت مطرح كردن موضوع در سايت هاي ديگه اجتماعي تشكر كرد)
      خواستم جوابي بنويسم.!
      گفتم چه كاريه...بذار تو توهم بمونن.

      ...و در نهايت اميدوارم زير سايه يك جايگاه و پايگاه مطمئن دوباره كاربران جمع بشن.
      اما اينبار چلوكباب رو پيش-پيش بايد نذر كني و وعده سر خرمن قبول نخواهد شد.
      (هيئت آزادگان گرسنه)

      حذف
  60. گیگابایت جان، شما نیز خوش آمدید و سلام به روی ماهت ، برای آزادگی هم اتفاقی افتاده که هنوز هیچکس جز ادمین سایت از آن خبر ندارد و من هم دستم از او کوتاه است

    پاسخحذف
  61. درود بر روشان عزیز، در تمام این مدت که در خلأ بسر می‌بردیم، شما یکی‌ از آنهایی بودید که منتظر شنیدن صدای پایش بودم ، من به عمد کامنت‌های خودم را زیر قسمت پاسخگویی نمیگذارم چون میدانم که برای دیگر کاربران، پیدا کردن و مطمئن شدن از تازگی آن کمی‌ مشکل خواهد بود و اگر همه دوستان هم، به همین صورت عمل بکنند و به ترتیب کامنت بگذارند، جدید بودن آن برای خوانندگان قطعی میشود ، بهر جهت سعی‌ بسیار کردم تا به توسط دوست عزیزم نیما (آپلاس) برنامه آنرا عوض بکنیم ولی‌ به دلایل فنی‌ امکان پذیر نشد ،
    روشان جان ، تشکر و سپاس من را از هر سمت و سو ، از شمال تا مشرق و از جنوب غربی تا شمال شرقی‌ به قاپ :)))
    خوش آمدی دوست عزیز ،،،

    پاسخحذف
  62. ميرور جان درود بر شما و ساير دوستان.
    وقتي كه مطمئن شدم كه سايت حالا حالاها بالا نميياد و شايد براي هميشه بايد باهاش خدافظي بكنيم ياد حرف يكنفر گرامي افتادم كه تشويقم ميكرد به وبلاگ نويسي و دعوت سيمرغ عزيز براي فعاليت در وبلاگش.
    براي من كه حال و حوصله مديريت سايت بصورت خصوصي رو نداشتم آزادگي در حكم همان وبلاگ نداشته اي عمل ميكرد كه با خيال راحت حرفام رو اونجا مي زدم و نگران اين نبودم كه اگه چند روزي يا بمدت طولاني اونجا نباشم؛ وضعيت به چه صورتي خواهد شد.چونكه خيلي هاي ديگه هم همزمان با من و يا در مواقعي كه من نبودم چراغ اونجا رو روشن نگه ميداشتن.
    .
    براي رهگذر عزيز (در وبلاگش) نوشتم كه هم خوشحالم و هم ناراحت.
    خوشحاليم از اين بابت بود كه ديدم خيلي ها دلتنگ آزادگي شده اند و ناراحتيم از اينكه همه آن فعاليت ها و هم انديشي ها نابود شد.
    .
    ...بهرحال اگه آدمين رو ديدي اول يه چك از طرف من بخابون تو گوشش بعد هم پيشونيش رو ببوس ؛ چون توي اين مدت به لطف-ش با خيلي از دوستان حاضر و غايب آشنا شدم و خيلي چيزها ازشون فرا گرفتم.
    يه چك كمشه...چپ و راست بزن تا ميزون شه...!

    .
    .
    .
    ميرور جان من معمولا ً با دمپايي ابري اين ور اونور ميرم واسه همين هم صداي پام گنگ و مبهمه...لذا يك عده متوهم شروع ميكنن به خيالبافي چرند گويي...!
    .
    .
    ...و
    اميدوارم دوباره با كمك همديگه و با همفكري ساير دوستان ؛ پايگاهي مطمئن دست وپا كنيم.

    پاسخحذف
  63. دوستان عزیز
    خیلی خوشحال شدم که بلاخره امروز یک نشانی از جمع آزادگان آزادگی پیدا کردم.
    اهمیت این سایت برای من, و قطعا خیلی ها, همون موقع که در حال کار بود هم روشن و مشخص بوده, هرچند امروز بارز تر هم شده.

    امیدوارم که مشکل سایت به زودی حل بشه. در ضمن مختصر اطلاعاتی در این زمینه دارم, اگر نیاز بود خوشحال میشم کمکی بکنم. بقول یکی از دوستان اگه یه بک آپ ازش موجود باشه میشه به سرعت روی یک دومین جدید برگرده. یا اگه اطلاعات دسترسی به کنترل پنل دامین رو هم داشته باشید که حتی میتونید روی همون دامین برشگردونید.

    امیدوارم به زودی سایت درست بشه چرا که زمان خیلی حساسیه و فعالیت اعضا میتونست خیلی موثر باشه.
    به سلامتی همتون.
    ژوبین


    پاسخحذف
  64. سلام ژوبین جان ، خوشحالم که در اینجا هستی‌ ، خوش اومدی ، در باره این چیزی که گفتی‌ باید با دوستان مشورت کنیم ،

    پاسخحذف
  65. ميرور گرامي.
    مسئلتون...!
    يعنني كل سايت منهدم شده الان؟معلوم نيست چرا و به چه دليل سايت تركيده؟
    آدمين و صاحب سايت كجاس؟فكر ميكردم خودت باشي...برادر!
    نمي دونم بايد يقه كي رو بگيرم؟
    بهرحال سايت با اينكه خصوصي اداره ميشد صاحبان سايت هر لحظه كه اراده ميكردند ميتوانستند فعاليت-ش رو متوقف كنند؛ ولي بايد جنبه عمومي-اش رو هم مد نظر قرار داد و در برابر سئوالات ئيش آمده پاسخگو بود.
    چطور بدون ارتباط مطمئن و هميشگي و بدون آشنايي قبلي با صاحبان سايت؛ مديريت اونجا رو قبول كردي؟

    پاسخحذف
  66. میرور عزیز
    با درود و احترام
    بالاخره بعد از مدتها توانستم به شما دسترسی پیدا کنم. متاسفانه هیچ اطلاعی از دوستان و سایت آزادگی نبود و هر روز و در چند نوبت به امید دسترسی به آزادگی تلاش می کردم. آزادگی با سایتهای دیگر قابل مقایسه نیست این را واقعا می گویم من حتی در بالاترین هم عضو هستم اما آنجا بسیار بی منطق و گاهی خارج از اخلاق با کاربر رفتار می کنند اما من در آزادگی احساس می کردم در سایت شخصی خودم فعالیت می کنم.
    هر وقت که شما لطف می کردید و به مطالب من رای می دادید باعث خوشحالی من می شد و به تمام دوستان و حتی کسانی که رای منفی می دادند علاقه دارم و آرزو می کنم هر چه زودتر این دوستان را ببینم.
    خانواده آزادگی دچار مشکلی شده که همه از بابت آن متاثر هستیم ولی امید زیادی دارم که مشکل حل شود.
    ارادتمند
    شاهین بی وطن
    shahinbivatan

    پاسخحذف
  67. شاهین جان ، ممنون از لطف شما ، به اطلاع شما میرسانم که همین امروز سایت بعد از دو هفته وقفه روی "ار" رفت :)))

    پاسخحذف
  68. با درود و احترام مجدد خدمت دوست عزیزم میرور
    متاسفانه اخبار خوش آیندی از سایت آزادگی به دست نمی آید. مطلبی خواندم که در آن نوشته بود سرور سایت در روسیه بوده و بصورت مشکوک از کار افتاده است. من حتی فکر می کنم صاحبان سایت عمدا سایت را در آستانه انتخابات تعطیل کردند و اطلاعات آنرا در اختیار رژیم گذاشتند.
    از موقعی که سایت تعطیل شده در آمار وبلاگم مدام ورودی هایی از سایت آزادگی دارم و این من را امیدوار می کند که سایت راه اندازی شده اما هر بار باز متوجه می شوم که اشتباه کرده ام!
    لینک هایی از سایت آزادگی در حال بررسی است وقتی آمار وبلاگم را می بینم متوجه می شوم کسانی در مورد اطلاعات خاص و نویسنده های مطالب سیاسی خاص در حال تحقیق هستند.
    این را قطعا سایرین هم می توانند در وبلاگهاو سایت های خود مشاهده کنند بنابر این با تمام علاقه ای که به شخص شما دارم با عرض تاسف باید بگویم که صاحبان آزادگی ظاهرا با رژیم اسلامی به توافق رسیده اند و چه بسا از ابتدا نیز به همین منظور وارد عرصه شده بودند!
    البته امیدوارم تحلیل من کاملا اشتباه باشد اما واقعا دیگر نمی شود به سایتی که مسئولان آن گمنام هستند و حاضر نیستند کمتری اطلاعاتی به کاربران خود بدهند اطمینان داشت.
    موفق باشید
    شاهین بی وطن

    پاسخحذف
  69. Ba doroud khedmate Mirror e aziz va sayere dustan
    Khoshhaliam ghabele tosif nist ax peida kardan e blog eton .
    Chera ke in 1mah kamelan dar sar dargomi kamel besar bordam
    Tanha ax in khoshhalam ke khode shakhse shoma mirror va baghi karbaran e dakhele iran hamegi amn o aman hastid

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ما هم از اینکه شما را پیدا کردیم بسیار خوشحالیم :)))

      حذف
    2. Khoshhaliye bandeh faratar az in sohbst hast :)
      Motmaennan ehtiyaj be yadavari nistke id haghir dar azadegi chi bud ;)
      Zemnan chera babkprs bar zedde shoma shode va site y ro baz karde bename tahdiggg !!
      http://www.tahdiggg.com/story.php?title=%DA%86%D9%80%D9%80%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%80%D9%80%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF

      حذف
    3. عزیز گرامی، لطفا نام کاربری خودتان را بگوئید تا شما را بهتر بشناسم ، ممنون

      حذف
  70. Mirror e gerami Azi Hapu hastam
    Zemnan azadegi baraye man baz nemishe
    Kheili ajibe

    پاسخحذف
  71. سلام آذی جان ، خوشحالم که اینجا هستی‌ ، این مشکل را تعدادی دیگر از دوستان دارند و تو تنها نیستی‌ ، من امیدوارم که بزودی این مشکل و مشکلات دیگر حل بشوند تا بتوانیم دوباره در یک جا گرد هم جمع گردیم ، با ما در همین‌جا در تماس باش و اخبار را از همین وبلاگ بگیر ، شاد باشی‌

    پاسخحذف
  72. میرور عزیز سلام
    شاهین بی وطن هستم
    سایت آزادگی راه اندازی شده اما من مردد هستم در آنجا کار کنم. نمی دانم چرا آیا شما در آزادگی فعال هستید یا خیر؟
    اگر نه که من هم قید آزادگی را می زنم.
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام شاهین جان، سایت آزادگی دو سه هفته‌ای هست که بالا آمده است ولی‌ چند سوال بدون پاسخ برای دوستان ما باقی‌ مانده است و تا حل نشدن این معما و گرفتن پاسخ صحیح، کاربران ما با احتیاط عمل میکنند ، در حال حاضر در صدد ایجاد یک وبسایت دیگر هستیم و به محض اتمام و اطمینان از آن، دوستان را به آنجا دعوت خواهیم کرد ، بنده هم کم و بیش به آزادگی سر می‌‌زنم تا اگر خبری از ادمین گرفتم به اطلاع همه برسانم ،

      حذف