۱۳۹۳/۰۹/۱۶

"شما غلط می‌‌کنید، شما آدم نیستید!"


 

این‌ها سخنان و ادبیات احمد خاتمی، یکی از بلندپایگان رژیم جمهوری اسلامی، در پاسخ به گزارشگری است که خواسته بود از او چیزی بپرسد. در مکتب شیعه به چنین موجودی می‌گویند "روحانی" و "سید اولاد پیامبر"! قلدرمآبی و پرخاشگری، ملزم ندانستن خود به پاسخگویی و نیز تهدید و ارعاب هرگونه منتقد یا مخالف فکری، روش همیشگی این جماعت است و کسانی که‌ با او و امثال او همراه نباشند، اصلا آدم به حساب نمی‌آیند!

شاید در تاریخِ بشریت نتوان هیچ دینی‌ را یافت که به اندازه اسلام، خصوصاً نوعِ  شیعه آن، توانسته باشد پیروانش را چنین مسخ و مطیع و منقاد کند. روحانیان شیعه با انواع مکر و حیله و دوز و کلک‌های مختلف سرانجام توانستند به آرزوی دیرینه‌ خود برسند و قدرت را در اختیار گیرند. این کار بدون نیرنگ و کلاهبرداری از مریدان نمی‌توانست به انجام برسد! گسترشِ جهل و خرافات و دادن وعده‌های پوچ، خیالبافی و داستان‌سرایی‌، ارعاب و وحشت‌آفرینی، تهییج کردن‌های پوشالی، دست گذاشتن بر نقاط ضعف مردم و سوءاستفاده از احساساتِ آنان، زایل کردن خرد و اندیشه مریدان و سلب کردن قدرت تصمیم گیری از آنان و ..... همه شگردهایی بودند که این دین‌فروشان حرفه‌ای با توسل به آنها سرانجام توانستند عنانِ قدرت سیاسی را به دست گیرند و سوار مردم شوند. نتیجه همان است که می‌‌بینیم!

اگر کسی مخالف یا حتی منتقد این جماعت باشد و سخنی بر خلاف نظرشان ابراز کند، دشمن محسوب می‌شود و در قاموس آنان چنین دشمنی را باید کشت! قلدری و زورگویی جزیی از سرشت و طبیعت اینان است و در قوانین شرعی‌شان نهادینه شده است. تقیه و تزویر و تبصره‌های دروغ و کتمان و راه‌های فرار از تخلف، از درس‌هایی است که این جماعت نسل اندر نسل در حوزه‌های دینی فرامی‌گیرند و سپس به شاگردان خود می‌آموزند؛ و اکنون که قدرت سیاسی را نیز به چنگ آورده‌اند، از این ترفندها به آسانی در گستره "کشور‌داری" هم استفاده می‌کنند!

همانگونه که ذکر شد، فرار از پاسخگویی و درشتگویی به منتقدان و تهدید و ارعاب آنان، از روش‌های همیشگی این جماعت است. احمد خاتمی به عنوان یکی‌ از سردمدارانِ رژیمِ  روحانیان شیعه در ایران، تنها یکی از نمونه‌های کوچک آن است. او با واکنش اخیر خود آشکارا نشان داد که مانند دیگر هم‌‌فکران خود درس طفره رفتن از پاسخگویی از طریق توهین به مخالفان و منتقدان و ارعاب آنان را خوب آموخته است!

رخوت و سستیِ مردمی که نسبت به تبهکاری‌های این جماعت آگاه‌اند از یک‌سو و ناآگاهی و اسارتِ فکری بخش‌های دیگری از مردم که در دریای خرافات و جهل غوطه‌ورند از دیگرسو، رمز ماندگاری و پایداری حکومت این قلدران مردم‌فریب است. به این عامل باید عوامل دیگری چون در دست داشتن ابزارِ قهر و نیروهای مزدور برای سرکوب را نیز افزود که آماده‌اند هر گونه صدای آزادیخواهانه و حق‌طلبانه‌ای را با خشونتی بی‌پایان در گلو خفه کنند!

۶ نظر:

  1. حرامزادگی از خصوصیات آخوندها است. اینها یک مشت موجود مفت خوار وطن فروش هستند که با فروش نفت ایران و یردن آبروی ایران به زندگی تفاله گی و زالویی خود ادامه میدهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ba nasare shoma kamelan moafegh hastam. Nashenas

      حذف
  2. از جماعتِ آخوند که توی کتابها و رسالاتشون، پر از افاضاتِ کمر به پایین است، توقع دیگه ای نمیشه داشت . شگفت از مردمانی است که افسار خود را به این دیوانگان داده اند .

    پاسخحذف
  3. ناشناس شماره ۵۱۷/۹/۹۳ ۱۷:۵۹

    چقدر اینجا "ناشناس" وجود داره! همه با هم غریبه شدند.
    هیچ دوست و آشنایی اینجا نیست؟!

    پاسخحذف
  4. خسته نباشید میرور جان، از بابت زحماتی که همیشه کشیدید و همچنان می‌کشید.

    .

    .

    .

    این جوان چه می‌کشد :))

    پاسخحذف
  5. درود بر K-one عزیز و نازنین، رفیقِ همیشه همراه و دانا :)

    پاسخحذف