۱۳۹۲/۰۴/۲۵

کلیپ سکس ایرانی و نگاهی متفاوت

امروز محل کارم یه کارت حافظه بدستم رسید با بیش از 500 کلیپ سکسی ایرانی …
دروغ چرا ، گاها فیلم پورنو میبینم اما این بار همه چیز متفاوت بود .
رابطه ای که قرار نبود کسی خبردار شود اما دست به دست و بلوتوث به بلوتوث چرخیده بود .
چیزی که این بار دیدم سکس نبود ، نیرنگ و فریب بود.
فیلم هایی از خیانت به انسان ، دزدی احساس ، شلیک به حرمت ها ، خودکشی وجدان ، مرگ اخلاق و افسانه ای به نام اعتماد بود .
Www_MyPix__Ir-351

چطور میشد از دیدن فیلم های پنهانی یک رابطه کاملا خصوصی لذت برد ؟
وقتی لبخند دخترک را در اوج رضایت جنسیش میبینی و میدانی روزی این لبخند برای همیشه خشک خواهد شد .
آن لذت جنسی را همه دیدند اما بخش بزرگتری از این تراژدی سکسی را کسی ندید .
آن قسمت که همکلاسیش سند فاحشگی وی را جائی دیده  و در دانشگاه دست به دست میچرخاند و سیل پیشنهادهای بی شرمانه سرازیر میشود که …
آن زمان که برادر بلوتوث خواهر را در گوشی یکی از دوستان اتفاقی میبیند و شرمگین و خشمگین به خانه می آید ، چه روز وحشتناکی ، زاریهای مادر ، خفت پدر و دختر با بدنی کبود در زیر زمین خانه که خودکشی را تنها چاره خویش میداند .
مهاجرت ، آوارگی ، شرم ، کتک خوردن ، لب به غذا نزدن ، افسردگی و خودکشی ، ترک تحصیل ، از دست رفتن شرایط ازدواج ، بهم ریختن کانون خانواده و صدها سکانس دیگر از این فیلم سکسی باقیمانده هست که برای لذت بردن از آن باید سانسور کرد ، باید ندید ، باید پاک کرد و خود را به خواب زد .
===
 

۸ نظر:

  1. اگر روزی روزگاری قرار بر این شد که محققان و تاریخ نویسان حال و احوال این دوران و ثمرات آنرا بنویسند، مشخص‌ترین و تاسف برانگیز‌ترین آنها "فرار اخلاق" میباشد که آن خود، سر منشأ تمام تباهی هاست،
    اگر بتوان هر چیزی را به جای خودش برگردانیم، متأسفانه بازگشت این مورد کار بسیار دشواریست

    پاسخحذف
  2. متن جالب و قابل تعملی بود. البته شاید رهگذر عزیز یا افراد مشابه یه نکته جنبی این قضیه رو قبول نداشته باشن (شاید هم داشته باشن) و اون هم اینکه فرهنگ ایران و نوع برخورد با این مسائل هستش که قضیه رو متفاوت با اکثر کشورهای دیگه می‌کنه.
    شکی نیست که با وجود تکنولوژی‌های جدید که برخلاف گذشته امکان ضبط تصویر و صدا رو خیلی راحت کرده، این مورد ضبط سکس خونگی (چه با اطلاع و چه بی‌اطلاع) در همه جای دنیا پیدا می‌شه. منتهی نوع برخورد توی ایران یا کشورهای مشابه (مثل عربستان و پاکستان و...) با اون هست که قضیه رو حاد و جدی می‌کنه. شاید یادتون باشه که نوار سکس پاریس هیلتون چه جنجالی توی آمریکا و دنیا به پا کرد؟ نهایت کار به بدی تموم نشد و حتی جناب پاریس هیلتون معروف‌تر هم شد تا جایی که این شک قوی رو برانگیخت که پخش نوار عمدی بوده و هدفش جلب توجه بوده.
    اما خوب توی ایران مشابه صحبت رهگذر عزیز کار به جاهای باریک و آبروریزی کشیده می‌شه.

    باز در مورد این بحث یاد یه فیلم با موضوع تقریباَ مشابه افتادم. یعنی فیلم مالنا که هنرپیشه زن اون توی جامعه سنتی و خشک‌مقدس (حتی اگه دینشون اسلام نباشه) یونان سر رابطه اجباریش با نازیها به خواری می‌افته و زندگیش از این رو به اون رو می‌شه.

    به زبون ساده تا جامعه دست از باورهای خشک و اکثراً دینی-مذهبی خودش برنداره،‌ اینجور تفکرات و برخوردهای ضدانسانی وجود خواهند داشت.

    پاسخحذف
  3. سالیان پیش که تک و توک خبر خدشه دار شدن حریم خصوصی افراد چون فیلم رقص فلان بازیگر و مجری یا جشن تولد دخترانه ای به گوش می رسید ، جامعه شناسان و روانشناسان و در صدرشون سیاستمداران ماستمال ما زیر عنوان شرایط خاص ، محیط های خانوادگی خاص ، شرایط روانی خاص و هزار و یک جور کلمات دهن پر کن خاص ! سعی در توجیه اینگونه موارد به خیالشان استثنای جامعه داشتن اما امروز با تسهیل وسایل ارتباطی و عیان شدن پشت پرده بحرانهای هویتی جامعه ، سکوت پیشه کردند و خفه خون گرفتند .

    اینقدر حجم اینگونه تجاوز به حریم افراد گسترده شده که مشخصه ما با یک پدیده اجتماعی و اپیدمی مواجهیم .

    شاید حق با عده ای باشه که امثال من رو به سیاست زدگی متهم میکنند و اینکه صرفا از عینک سیاست و مذهبی به پیرامون نگاه میکنیم اما فکر نکنم کسی بتونه کتمان کنه نسلی که اینچنین به سرنوشت نه لزوماهمنوع خودش که همبستر و هم خوابه حتی عشق دیروز خودش بی تفاوته( حیوانات که پیشکش )نسل پرورش یافته بعد از انقلابه .
    جوانانی زیر بار سنگین ترین آموزشها و تکالیف مذهبی از تلویزیون و رسانه ها گرفته تا دروس مدرسه و سرودها و ترانه ها اکنون بدیهی ترین و مسلم ترین اصول اخلاقی و وجدانی انسانهای پارینه سنگی رو رعایت نمیکنند .

    پاسخحذف
  4. freevoice عزیز آخرین پاراگراف شما رو می پسندم اما لازمه چند نکته رو اضافه کنم :
    اول اینکه من هم مثل شما روزی رو آرزو میکنم که آزادیهای فردی و حق انتخاب افراد به سطحی برسه تا حتی در صورت بروز چنین مشکلاتی کسی حق سلب حقوق اولیه زنان رو به بهانه تعصب و غیرت و ناموس نداشته باشه اما روی صحبت این متن آرمان و آینده خوش بینانه این جامعه نیست بلکه وضعیت موجود جامعست .
    انسان نمیتونه با دلخوش کردن آینده مبهمی که معلوم نیست چند سال یا چند قرن دیگه ایجاد خواهد شد نسبت به سرنوشت تراژدیک هزاران نفر از مردم سرزمینش بیخیال باشه .

    دوم شکستن حریم خصوصی افراد در هر جامعه ای جرم محسوب میشه اما تفاوتهای ایران سنتی کنونی با جوامع پیشرفته غربی هست که زشتی این جرم رو چندین برابر میکنه و به عملی خلاف اخلاق و خلاف وجدان تبدیل میکنه .
    فرض کنید پرت کردن آب دهان در جامعه a کار بی ادبانه ای باشه اما در جامعه b علاوه بر ناپسند بودن نوعی توهین و گستاخی به سایر افراد نیز تلقی بشه ، مسلما افرادیکه در این دو جامعه این کار ناپسند رو انجام میدن در مرتبه یکسانی از سقوط اخلاقی قرار ندارند .

    شما نیز می پذیرید کسانی که در این ایران 1392 نفس میکشن و از محدودیتها ، تعصب ها ، سنت ها ، غیرت های بیجا ، قتل های ناموسی و فشارهای عرفی و اجتماعی طاقت فرسا روی زنان این جامعه خبر داره ، زنانی که به بهانه موی سر به کلانتری برده میشن یا به جرم پوشیدن لباس بدن نما ، رکورد شناشون ثبت نمیشه و حق تماشای مسابقه فوتبال رو ندارند ، کسی که اینها رو میبینه و اینگونه از پشت خنجر میزنن فقط یک جرم رو مرتکب نشده بلکه کارشون از یک جنایت کمتر نیست .

    اگر هفت سال پیش انتشار فیلم سکسی زهرا امیر ابراهیمی بازیگر سریال نرگس تلویزیون با همه حمایت های داخلی و جهانی از وی او رو مجبور به ترک کشور و آواره شدن در اوکراین کرد ، اکثر این دختران در بیخبری و تنهائی و سرخوردگی بدترین سرنوشتها در انتظارشونه .


    مسئله آخر هم حجم گسترده این نوع تجاوز به حریم خصوصی هست ، روندی که متعلق به یک گروه خاص و شهر خاص نیست . به نظرم یک پدیده اجتماعی قابل تحلیل هست .

    پاسخحذف

  5. روی سخن این مقاله تلنگر به خودآگاه جامعه هست که چرا جوانان معمولی که لزوما قاتل یا جانی نیستند و شاید دوستان من و شما باشند با خیانت به اعتماد ، بی تفاوت به سرنوشت طرفشون ، عملی رو مرتکب میشن که در این جامعه کمتر از جنایت نیست .
    قتل روح و قتل نفسه .
    پس خط قرمزهای اخلاق و وجدان این جامعه کجاست ؟


    پاسخحذف
  6. رهگذر عزیز بحث حریم خصوصی رو که کاملاً قبول دارم. حتی توی آمریکا هم اگه عکسان پاپارازی بیش از حد یا در موقع نامناسب وارد حریم خصوصی هنرمندان بشن، حرکتی زشت و رفتاری همراه با مزاحمت هست. مرگ پرنسس دایانا که بخاطر مزاحمت بیش از حد به گردن خبرنگاران سمج هست رو یادمون هست.

    ولی در مورد سطح این حریم خصوصی بین جوامع غربی و کشورهایی مثل ایران تفاوت هست. مثلاً توی اروپا می‌بینید که یه روز گرم توی میدانهای معروف شهر، همزمان با عکاسی و فیلمبرداری صدها توریست، زنان هم بدون توجه به رفتار اونها راحت در حال گشت و گذار هستن یا در میدان نشسته یا خوابیده‌ان (میدانهایی که بخش چمن دارن).

    حالا تصور کنید که همچین صحنه‌ای توی ایران اتفاق بیافته. اون زنها در عین داشتن حجاب، از ترس پخش اتفاقی عکس یا فیلمشون مدام در حالت نگرانی و مراقبت محیط هستن. این مورد رو شخصاً بارها در اطرافیان خودم دیدم. از طرف دیگه پسر جوون ایرانی رو تصور کنید که کافیه تنها یه خانم ببینه که روسریش کاملاً عقب رفته یا بخشی از بدنش دیده می‌شه. در بهترین حالت اگه اون جوون مودب باشه، با تعجب نگاه می‌کنه و رد می‌شه. در حالت عادی انگار که به اون جوون آمپول دوپینگ زده باشن، با انرژی زیاد کارهایی می‌کنه که بدون شک حتی در یه جامعه باز و غیرمذهبی هم نه تنها ناهنجار که بعضی وقتها مجرمانه هم هست. مشابه مواقعی که فشار هیجان اونقدر زیاد هست که منجر به تعرض فیزیکی و حتی تجاوز یا قتل منجر می‌شه.

    این صحبتم بخاطر توجیه اینجور رفتار نیست. تنها از جنبه رفتاری خواستم بگم که چیز بد در دنیای آزاد در ایران هزاران بار بدتر می‌شه.

    پاسخحذف
  7. آقایون و خانومون گرامی، بابا دوست دختر من با کلی حجاب و حساب و کتاب و عذاب داره از توی خیابون رد میشه، از اینور چهار راه تا اونور چهار راه، بیشتر از پنجاه تا متلک جنسی کمر به پایین با پیشنهادات جنسی محرک بهش میشه، طوریکه میاد پیش من میشینه گریه می کنه!
    این جامعه جامعة النبی است، عین دیانت و تقوا است، بوی اخلاص و تعهد است که در فضا موج می زند... این جامعه چکیده و خلاصه آموزه های گرانبهای صدر و ذیل مذاهب توحیدی است. چرا شما درک نمی کنید د آخه!

    پاسخحذف
  8. گاهی اوقات با خودم فکر می کنم چقدر یه انسان باید حروم زاده باشه که فیلم شخصی یک انسان دیگر را کاری کند که همگانی شود یه نصیحت برادرانه به خواهرای گلم جنس مذکر خیلی کثیف خودشونو بازیچه این جنس کثیف نکنن

    پاسخحذف